Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Projekt hantering

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-09-17 17:23

Hej, jag driver en konceptbyrå tillsammans med en kompanjon, vi har precis startat och sitter självklart på mac, vi skulle behöva ett projekt hanterings system, gärna nåt som kan synca och dela adressbook och ical, och även ha då någon slags projekthanteringssystem. Vi söker native os x apps och inga trista webb baserade lösningar.

Så bomba mig gärna med tips

Är ni nyfikna på vad en konceptbyrå gör så kolla in www.trunk.se
(Som ny egenföretagare måste man väl börja sälja sälja sälja )

Entourage 2004 och lär er hur projekt och kalendrar fungerar. Räcker mer än väl och tillgodoser 99% av era behov utan andra kostnader än Office-paketet.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-18 12:09

Struktur från Evolvera i Göteborg, naturligtvis! Vi har installerat det hos ett antal kunder i samma syfte som du vill använda det och efter lite tekniska inkörningsproblem funkar det som klockrent.

http://www.evolvera.se/
http://www.evolvera.se/sidor/struktur.html

  • Oregistrerad
  • 2004-09-18 12:33

Crm4Mac kanske kan vara något?
http://www.crm4mac.com/

Berätta gärna vad ni tycker väl ni utvärderat i så fall.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2004-09-18 16:06

Finns det inget som fungerar på 10.2?
Crm4mac finns endast för 10.3
Evolvera finns väl inte som demo vad jag kunde se?! Sen kostar det en förmögenhet ju.
På PC sidan finns det ju ett perfekt alternativ Kontakt för cirkus 5 000 kr.
Är det allt som finns för Mac?

  • Oregistrerad
  • 2004-09-18 17:11

Ni kan bli en av min kompis Simons första kunder. Ring honom vetja.

www.adsensia.se

Han kämpar med att dra igång eget nämligen... Och har ett system.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2004-09-19 09:45
Ursprungligen av PF:

Ni kan bli en av min kompis Simons första kunder. Ring honom vetja.

www.adsensia.se

Han kämpar med att dra igång eget nämligen... Och har ett system.

Då får nog din kära polare ta och lägga upp en demo eller ialla fall några screenshots!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-26 12:44

Det var endel förslag, följdfrågan är då given:
Någon som testat några av de ovan föreslagna system och kan rekommendera något av dem? Crm4Mac var det som verkade mest intressangt även om jag måste säga att den övergripande likheten mellan samtliga system är den bristande informationen om dem.

Att kalla det projekthanteringasystem vore kanske att ta i men titta på TimeLog . Det supportar iCal och Adressboken och kostar endast 15 dollari,

Ursprungligen av toastrom:

Att kalla det projekthanteringasystem vore kanske att ta i men titta på TimeLog . Det supportar iCal och Adressboken och kostar endast 15 dollari,

Tack för tipset! Precis vad jag letat efter

  • Medlem
  • 2004-09-18 23:12

Evolvera bör uppdatera senaste nytt på sin sida. Att önska trevlig sommar 18 september är inte bra om man vil sälja struktur.

1
Bevaka tråden