Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

PowerBook 12" 1.33 ett bra köp?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-09-17 14:30

Funderar på att byta upp mig från min iBook G3 500 till PowerBook 12" 1,33.
Är det någon som har koll på de senaste PowerBookarna? Har hört både och..

Jag har en av de senaste. Har iofs aldrig haft nå´n mac innan, men jag gillar min skarpt.
Gillar skärmen, men när jag är inne på kontoret så har jag den kopplad till extern TFT-skärm och BT-mus
plus T-bord.

// Danne

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-17 14:43

Jag har en och är skitnöjd, det är min 5 mac och min tja 15 PC (om man räknar mac som Personal Computer).
Den blir ganska varm, men bortsett från det så är den bara (lunarvarning) sååååååååå fin.

Du kommer inte att ångra dig... har haft min nu sedan den kom ut, alltså senaste revisionen. Se till att trycka in mycke ramminne bara. Själv kör jag den med 17" extern på skrivbordet och BT mus & tgb.

Varm blir den, men det blir iofs alla polarnas win XP maskiner oxå

  • Medlem
  • Österåker
  • 2004-09-17 17:26

Det är en grym maskin, släng i 768 mb ram, så är det bara att åka!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-18 16:17

Är också mycket nöjd med. Prestandan var klart över förväntan. Jag gjorde valet att köpa en 1 GB modul vilket ger mig 1,25 MB RAM. Det tror jag är ett bra val. Det finns bara en plats för minne. Om du skall byta måste du då slänga ut den du tidigare lagt pengar på.

Jag är riktigt nöjd med min! Grymt gedigen och snygg. Bra prestanda/format. Gillar att den har bluetooth och airport inbyggt. Bra tangentbord och batteritider.

Kan inte annat än att rekommendera den!

/Stefan

1
Bevaka tråden