Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilka uppladdn.bara batterier / laddare ska man köpa?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Funderar på att köpa en BT-mus, och då blir det väl AA eller AAA-batterier man ska köra. Vill därför köpa uppladdningsbara och laddare.

Var köper man bra grejer? Clas Ohlson? Vilket märke etc? Quanta costa?

Jag vet iaf att GP Powerbank 1800 samt 2300 mA håller väldigt bra. Vi använder dessa till en digitalkamera och de slår de gamla batterierna med hästlängder. Jag tror de gamla var på 1850 mA.
Sedan kan laddaren också spela in tror jag. Om jag kör med en långsam laddare som tar 12 timmar så innbillar iaf jag mig att de håller längre än med en snabbladdare som laddar på ca 5 timmar.

Jag upplever att man ofta får vad man betalar för med batterier, laddningsbara eller inte. Men ibland kanske det lönar sig att köpa storpack av budget-batterier...

Tack för svar, Johan. Fler åsikter någon? Kan ju inte gå o handla efter en mans inlägg bara!

  • Medlem
  • Oslo
  • 2004-09-16 15:19
Ursprungligen av sjovall:

Tack för svar, Johan. Fler åsikter någon? Kan ju inte gå o handla efter en mans inlägg bara!

Kör med budgetladdare från Biltema ca 70 kr och Märket Kingcell 1800mAh AA köpta från Rusta 4 för 79:- och tycker båda är mycket bra.

  • Medlem
  • 2004-09-16 15:26

Biltema har visat sig ha väldigt bra och prisvärda batterier...

1
Bevaka tråden