Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

** 99mac fyller 3 år **

Tråden skapades och har fått 41 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Grattis och tack för allt, 99mac!
Detta är verkligen det bästa teknikforum jag huserat på, och jag letar mig hit som första åtgärd så fort det är något jag undrar över.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-05-04 16:50

GRATTIS på födelsedagen. Grattis i efterskott för de tidgare åren som jag missat men som jag försöker ta ikapp.

Låt oss utbringa en skål. Jag gillar alkohol, tårta är bara en bisak , ett tilltugg till spriten alltså.. och % skall det va i alkoholen annars kan det kvetta.

" Det skall va skönt att leva annars kan den kvetta".....:)....

Stort!

Värt att nämna är kanske att min mamma OCH min storebrorsa fyller år idag båda två!

Tack Martin och ni andra som orkar och håller ut - må solen lysa över era ungdomliga anleten ännu en lång lång tid!

Anders

  • Medlem
  • Svedala
  • 2004-05-04 20:11

Grattis!
Trodde länge inget skulle fylla det tomrum som blev när Macpower lades ner, men tillslut kom 99mac in och räddade situationen igen.

Grattis grattis! (Tre år och sex tusen inlägg för min del. Låter ju helt sanslöst mycket... )

Jag är inne på 99mac så ofta att jag märker inte hur fort sajten faktiskt förändras.

Nyligen talade jag med en semi-aktiv 99mac:are som tittar in ungefär 1 gång i månaden - han var chockad över hur fort det har gått och hur stort det blivit. Utseendet "ändras hela tiden" osv.

Ändå saknar jag gamla 99mac ibland - det var rätt mysigt med 300-500 personer. Och våra 99mac Expo med satellitsändningar var ju riktiga höjdare. "Det var bättre förr"

Ursprungligen av Björnström:

Jag är inne på 99mac så ofta att jag märker inte hur fort sajten faktiskt förändras.

Nyligen talade jag med en semi-aktiv 99mac:are som tittar in ungefär 1 gång i månaden - han var chockad över hur fort det har gått och hur stort det blivit. Utseendet "ändras hela tiden" osv.

Ändå saknar jag gamla 99mac ibland - det var rätt mysigt med 300-500 personer. Och våra 99mac Expo med satellitsändningar var ju riktiga höjdare. "Det var bättre förr"

GRATTIS !

Jag tycker det är tillräckligt bra som det är nu. Hoppas det fortsätter likadant dom närmaste 3 åren......

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-09-15 23:29
Ursprungligen av Björnström:

Ändå saknar jag gamla 99mac ibland - det var rätt mysigt med 300-500 personer. Och våra 99mac Expo med satellitsändningar var ju riktiga höjdare. "Det var bättre förr"

Agree...

Stenen rullar onekligen lättare med er hjälp.
Tack o grattis!

Ursprungligen av Jonaz:

Agree...

Visst gör vi väl alla det. Men frågan är om inte den tiden har passerat och inte kan komma tillbaka? Jag vet inte om det finns en öppning för en liten community igen?

GRATTIS

Ett grymt forum, definitly

Sjukt att vi blivit 1.500 fler medlemmar sedan i Maj. 350k inlägg imorgon.

Bevaka tråden