Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac-Golf?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjenare!

Det händer alltid väl alltid att man har vägarna förbi stockholm och vad mer än gärna gör man inte när man ändå är där? Jo, man vill ju gärna spela lite golf på alla fina banor som finns i Stockholms-området.

En tanke som slog mig var att det kanske fanns fler på 99mac som spelar och gärna går en 18/36 håls-runda nån gång tills nästa vår (tänkte vara ute i god tid) så kommer jag mer än gärna upp och spelar och dagen kan ju kombineras med t.ex. en genensam middag efter 18 hål för att sedan utmana 18 hål till? och sen kanske kvällen kan avslutas med några öl på en pub?

Kom gärna med synpunkter!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-14 14:01

Sånt där funkar i Götet också, här finns många fina banor och jag tackar aldrig nej till en runda

  • Medlem
  • International user
  • 2004-09-14 14:15

Hallelulja!!!!!
Macgolfare finns även runt Sundsvall.
Hör av er!!

99Open. Mästerskapet för Mac-nördar.

Borde bli ett stående inslag varje år... jag skulle gärna vara med.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-14 16:41

Hänger gärna på en macgolfrunda i gbg-trakten någon gång, jag spelar alldeles för lite och håller med nöd och näppe (mitt höga) hcp.

/J

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-14 17:01

Samma här jsalo, lirar alldeles för lite. Undra om vilka fler från göteborg som lirar golf, upp med handen nu!

Var nog en 5-6 år sedan sist, men jag börjar bli sugen igen... Måste dock säkert ta grönt kort igen. Orkar jag inte

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-14 17:06

Har man tagit grönt kort en gång så har man. Det är som körkortet, inte fan behöver du ta om det bara för att du sålde bilen och började åka kollektivt för tio år sen?

Jag borde göra det, för jag kommer inte ihåg ett skit. Men det ger sig säkert... Nästa sommar ska jag försöka ta mig ut någon gång. Vart spelar man i Gbg?

1
Bevaka tråden