Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jaaa, då var ibooken beställd

Tråden skapades och har fått 24 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det blev en liten go 12"-are genom apple store... Mumma! Får se när lev-beskedet dyker upp.

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2004-09-01 18:17

Så trevligt, jag beställde min i förra veckan (en fredag).. fick brevet på måndagen om att den hade skickats från fabriken. Beställde en ibook 12", 60 gig, AirPort Extreme, Bluetooth och ska köpa 512 i ram från macoteket. Hoppas att jag blir nöjd

Datorn "skall" dyka upp någon gång runt den 15/9. Har ju beställt datorn utan några tillval (alltså 30gb hdd, 256 minne etc) så det borde gå lite fortare att få färdigt beställningen. Kommer att köpa till minne och airport extreme vid senare tillfälle.

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2004-09-02 14:29

mjo hoppas det. Jag är väldigt sugen på att få min ibook nu.. Hoppas att det inte tar så lång tid. Ska iväg i slutet av September och vill gärna ha ibooken med mig då.

Fick lev-besked idag, dagen efter att jag beställt att datorn är färdig för leverans. Gôrsnabbt allan!!! Förhoppningsvis måndag kanske?

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2004-09-02 17:13

kanske det

Står fortfarande med valet mellan 12" och 15".
Ingen aning om vad jag ska ha den till...med de ser attans coola ut!
Har if inga pengar så det underlättar ju valet till - ingen alls.

Ja, man kan väl säga att Apple kan vara jäkligt snabba ibland. Faktiskt lite "för" snabba. Hade ingen aning om att datorn skulle dyka upp 0900 på fredag morgon, när ingen var hemma. Man jobbar ju... Så jag får snällt vänta till måndag istället då datorn levereras till mitt jobb istället (efter ett samtal med kundservice på TNT).

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2004-09-04 12:55

Har du fått din redan?
Min är i Luxemburg..

Joro, skulle haft den jämte det badkar jag just nu sitter i (surfa och bada är mumma, bara ge f-n i att skvätta vatten och ha dörren på glänt så fuktigheten inte blir så stor) om man bara hade fått ett litet enkelt samtal från TNT om att nu finns din dator på väg hem till dig. Stör mig lite faktiskt. Tycker att Apple borde se till att folk kan få hem sina datorer då de faktiskt är hemma (TNT kör bara ut under kontorstid). Om bara hade fått veta NÄR de kommer så hade det varit bättre. Att stanna hemma en hel dag är tyvärr inte aktuellt.

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2004-09-04 13:39

så pass, hoppas att jag får min snart. Bara den inte kommer när jag är i skolan.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-05 10:54

Angående TNT och stanna hemma hela dagen för att vänta på leverans. När man ringer apple store kan man be dom skriva att TNT ska ringa upp när de har varan, så man kan passa dom vid dörren!
Min ibook kommer imorrn!!!! KALAS!

Har inte TNT nån tracking-sida för paketen?

  • Medlem
  • 2004-09-05 14:23
Ursprungligen av bstark:

Har inte TNT nån tracking-sida för paketen?

Jo: http://www.tnt.com/country/sv_se/services/online/track.html

Och så har man till slut fått den. Är MYCKET nöjd.

Ursprungligen av Shattapp:

Och så har man till slut fått den. Är MYCKET nöjd.

Grattis - härlig känsla att packa upp den lilla rackaren och lukta på den.
Aaaah, Appledoften ...

  • Oregistrerad
  • 2004-09-08 20:21

I väntan på iBook

Yes!

Välkomnar mig själv som stolt macägare, tycker att det ska bli en härlig resa!
Bara härligheten dimper ner som utlovat, kanske möjligtvis på självaste födelsedagen..
Gött!

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2004-09-06 20:30

Sicken lyx..

Mycket trevligt. Fast lite mer minne än 256 skulle nog inte skada. Spela filmer blir lite väl hackigt. Tar första badet med burken nu

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2004-09-07 16:22

Så trevligt, min är i Örebro idag.. Kanske man kan hoppas på imorgon?

  • Oregistrerad
  • 2004-09-08 08:57

jag beställde min iGår från macoteket.. dom sa 2 veckor..
så. man kan bara hoppas -flina- vill ha nu!!!

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2004-09-08 15:35

Nu har jag fått min!!

Ursprungligen av Saml:

Nu har jag fått min!!

Ett gôrgrattis från en ibokkare till en annan

  • Oregistrerad
  • 2004-09-08 15:42

ajg vill ha min NU! arf..

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2004-09-08 16:50

tack så mycket

1
Bevaka tråden