Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Speltorsdag 9/9 - Warcraft 3

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Denna vecka är det återigen Warcraft 3 som gäller. Läs vidare för mer info om när, var och hur. Obs, ny kanal på battle.net!

Spel: Warcraft III: The Frozen Throne

När: Torsdag 9 september, med start kl 20.00 (och fortsätter så länge det finns folk som vill spela).

Var: Battle.nets Northrend-server. Kanal "MacGamers".

Hur: Om inte allt för många protesterar så väljer vi att spela med expansionen The Frozen Throne.

Hälsningar,
MacGamers

utmärkt.. jag e på TFT..

  • Medlem
  • Tjörn
  • 2004-09-07 16:57

har inte TFT...
blir de nå TowerDefence?

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2004-09-07 18:07

Den här gången ska jag försöka att "komma!" Det har hela tiden kommit upp en massa sista minuten problem för mig...

  • Oregistrerad
  • 2004-09-07 18:17

TFT definitivt

men om jag glider in senare, runt 9, kan jag hitta servern ändå, även fast matchen är startad?

jag kan inte vara med om ni kör TFT

Ursprungligen av amicitia:

jag kan inte vara med om ni kör TFT

Nej, funkar inte. Har ju bara en CRT.

Ciryon

  • Oregistrerad
  • 2004-09-07 21:52

haha... ha.. ha...

ni kan lägga till mitt bnet konto "QuickTime[99]" och whispra när ni kommer in om ni kommer in sent och märker att kanalen är tom...

  • Medlem
  • 2004-09-08 12:38

Har inte TFT.. Vet dock ej om jag hinner med denna gång ändå..

eftersom många inte verkar ha TFT så kör vi RoC istället... och om många är på nån omgång Tower Defence så kanske det också skulle kunna gå för sig

...och Tower Defence innebär vad?

Vaknade nyss, farligt att se på film mitt på dagen.. speciellt om man är trött

Har egentligen processprogrammering att läsa men det lär jag inte göra ändå. Får lägga in spelet och försöka hitta er senare. Har inte TFT..

Kör gärna customs men en gammal helderlig match måste vi ju ändå köra. Var så länge sedan nu

Nick: Trueno[99]

Senast redigerat 2004-09-09 18:17

Det hade varit kul att se lite replays om det finns. Bra träning för mig som inte är så vass, än
Då kanske man vågar vara med i framtiden....

Blir det match nån gång snart?

1
Bevaka tråden