Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

PB17" - löjligt billigt eller?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är inte detta väldigt billigt/märkligt?
http://www2.blocket.se/view/3263519.htm?l=0&c=1&city=0

Nåja - har själv köpt en PB12" som kommer vilken dag som helst...

Verkar väl som någon lotterivinst eller något. (import är inte troligt med tanke på sv. tangentbord)
Priset tycker jag nog är lite högt ändå för att vara stöldgods. Men jag kan ha fel.

Om man ser vad samma konfiguration kostar på Apple Store så är nypriset 44.000 kr inkl. moms. Då har man verkligen bråttom om man säljer den för under halva nypriset enbart några månader gammal.

  • Medlem
  • Lund
  • 2004-09-06 23:35

När jag ser sånt här så får jag lust att köpa bara för att det är bra pris, inte för att jag behöver. Det är dumt. Håll mig borta.

  • Medlem
  • 2004-09-06 23:34

Det enda skulle möjligen vara att det påstås att det finns en CD-nyckel. Det har åtminstone aldrig jag hört talas om. Dessutom är det ju faktiskt runt 20.000:- under nypris. Klart skumt.

Den kan ha stulits i en butik.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-07 00:10
Ursprungligen av tublenco:

Är inte detta väldigt billigt/märkligt?
http://www2.blocket.se/view/3263519.htm?l=0&c=1&city=0

Nåja - har själv köpt en PB12" som kommer vilken dag som helst...

Coolish, haha var det att du såg min ibook live som övertygade dig att köpa 12" mac.

Du kommer nog bli nöjd. Annars kan du ge den till mig. Jag får plats med en till i min väska.

Ursprungligen av Sunesha:

Coolish, haha var det att du såg min ibook live som övertygade dig att köpa 12" mac.
Du kommer nog bli nöjd. Annars kan du ge den till mig. Jag får plats med en till i min väska.

Jodå - din ibook hjälpte mig i mitt beslut
PB12"an är nu köpt men jag kommer inte åt den förren på fredag. Yikes! det blir en lååång vecka. Fast det blir synd om dig när jag får den för jag kommer bomba dig med frågor

Angående annonsen så tror jag det är nån bandit som är i farten.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-07 00:26
Ursprungligen av tublenco:

Jodå - din ibook hjälpte mig i mitt beslut
PB12"an är nu köpt men jag kommer inte åt den förren på fredag. Yikes! det blir en lååång vecka. Fast det blir synd om dig när jag får den för jag kommer bomba dig med frågor

Angående annonsen så tror jag det är nån bandit som är i farten.

Nog helt klart en skummis. Eller behöver han pengar snabbt, personlig konkurs.

Skoj skoj, du får bomba mig med frågor. Bara beepa mig på icq:n. De läckra har ju PB:s på jobbet. De är små och ultramobila. Lite mindre i storlek än min iBook faktiskt. Så det är postivt. Bomba du på så snor jag klipplektioner i film av dig nån gång.

Ursprungligen av Sunesha:

Bomba du på så snor jag klipplektioner i film av dig nån gång.

Its a deal!

  • Medlem
  • Växjö
  • 2004-09-07 13:03
Ursprungligen av tublenco:

Är inte detta väldigt billigt/märkligt?
http://www2.blocket.se/view/3263519.htm?l=0&c=1&city=0

Nåja - har själv köpt en PB12" som kommer vilken dag som helst...

Jag mailade med honom förut och hade direktkontakt (han svarade inom 1 minut på alla mail). Så fort jag sa att jag inte vill ha något skickat och att jag sen skall betala in någonstans utan vill komma och kolla på den så slutade han svara.
Jag vet ju inte om blixten slog ner precis när jag frågade det, men naa..

  • Medlem
  • 2004-09-07 13:17
Ursprungligen av Hallon:

Jag mailade med honom förut och hade direktkontakt (han svarade inom 1 minut på alla mail). Så fort jag sa att jag inte vill ha något skickat och att jag sen skall betala in någonstans utan vill komma och kolla på den så slutade han svara.
Jag vet ju inte om blixten slog ner precis när jag frågade det, men naa..

Om man kan ta betalt för samma sak flera gånger utan att skicka något, så kan man kosta på sig att hålla priset lågt.

"Den är helt komplett med Mac"

Hmm?

Han svarade när jag pratade med honom,men när jag ville hämta den på plats så försvann han.
Han annonserade en nyss igen,när jag frågade vad han höll på med försvann han igen.

/
Jonas

Senast redigerat 2004-09-09 21:59
1
Bevaka tråden