Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Cocoa SpreadsheetView??

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hallå.
Jag har letat efter en spreadsheet vy till Cocoa ganska länge nu, men det ända jag funnit är RRSpreadSheet, och det är ganska buggigt under Panther. Finns det någon som känner till något bättre?

Senast redigerat 2004-09-04 19:03
  • Medlem
  • 2004-09-05 11:25

Du har ju Spreadsheet i Open Office iofs, kanske inte riktigt det du är ute efter?

Ursprungligen av zero:

Du har ju Spreadsheet i Open Office iofs, kanske inte riktigt det du är ute efter?

Nej, inte riktigt. Jag letar efter en vy som jag kan använda i mina egna program. I vilket fall som helst så har jag fixat de flesta buggar som irriterar mig i RRSpreadSheet, samt kommit underfund med vad den som irriterar mig för tillfället beror på. Nu återstår bara att lära sig tillräckligt om hur olika cocoa klasser interagerar för att kunna lösa det hela :p. Eller menade du att jag skulle leta upp hur SpreadSheeten i NeoOffice/J är implementerad? Det kommer jag kanske att titta närmare på.

  • Medlem
  • 2004-09-06 08:16

Mena exakt va ja sa, men ser nu att det va helt fel. Handla ju om utveckling / programmering så posta lite knasigt svar.

1
Bevaka tråden