Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

[99] Warcraft 3

Tråden skapades och har fått 31 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Här kan klanmedlemmar av [99] snacka ihop sig om lagspel och kommande sammandrabbningar i Warcraft 3.

I detta forum snackas det endast om saker relaterat till [99]-klanen. För andra diskussioner om Warcraft 3 så är "Allmänt om spel" en mer passande avdelning.

Lite kort info som gäller för nuläget

- Vi kör RoC, och inte TFT... tillsvidare alltså, men vi kommer att gå över till TFT ganska så omgående
- Inga fusk eller maphack eller sånt tråkigt/meningslöst
- VI hänger i kanalen "99mac" på battle.net

Alla som ska vara med:
- Skapa ett nytt battle.net konto i stil med nickname[99]
- Skriv upp er i denna tråd med erat battle.net kontonamn
- Lägg till alla andras battle.net kontonamn på eran buddylist
- Häng i 99mac kanalen på battle.net

VIKTIGT! Det finns en miss i Macversionen av Warcraft 3 vilket gör att man inte kan skriva [ och ] inne i spelet, men detta är lätt fixat.. tryck kommando+m så går spelet ut i fönsterläge och där kan ni skriva i valfri textredigerare och sedan kopiera in erat nickname med kommando+c och kommando+v metoden för att få erat nickname som ni vill ha det

En annan viktig grej som kan vara smart är att inte använda ett lösenord som ni använder någon annanstans då det kan vara bra om någon annan behöver gå in på erat konto och t.ex. spela en match så inte erat konto expirar medans ni t.ex. är på semester eller vet av att ni inte kommer kunna spela på ett tag utan på så sätt lätt kan låna ut eran kontoinformation till någon annan som kan gå in och spela. Detta är väldigt viktigt då om t.ex. någons konto går ut så kanske klanen inte har tillräckligt många medlemmar för att kunna definieras som klan och klanen ogiltigförklaras av bnet och vi måste göra om registreringsprocessen... vilket vi gärna vill slippa

GL HF!

Senast redigerat 2004-08-20 15:47

Jag föregår självklart med gott exempel och börjar...

Heter Martin Larsson och jag vill JÄTTEGÄRNA vara med i Warcraft sektionen av [99] Gamers... Jag är jättebäzzt med Undead, men kan även lira Night Elf eller Orc eller human men jag kan *absolut inte* lira Random *bah*. Lirar mest 1on1 men är även på att lira AT, men helst bara 2on2 och 3on3 annars laggar min dator sönder *fnizz*

mitt kontonamn är QuickTime[99] och jag vill ha jättemånga mezz och gb inlägg

Jag heter Mattias Hedman och vill gärna vara med i Warcraft sektionen av [99] gamers. jag är bra med Undead och Orc inga andra. Hatar Riflemen... Lirar helst 3on3.

Mitt kontonamn är 99_Ratnose (Vägrar ändra! )
Håller oftast till i 99mac eller sundsvall (när jag spelar med min kompis... men ska styra om honom)
Räcker det?

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2004-08-15 22:56

Peter Hedin heter jag, eller 99_peth när jag spelar TFT. Har bara spelat som orcs och jag suger verkligen.

Boka upp 16 augusti kl 19.00 (torsdag denna vecka). Då kommer vi göra första försöket till att skapa en [99]-klan i Warcraft 3. Mer info om detta publiceras i morgon kl 8.00 på MacGamers och 99mac.

För att starta en klan så behöver minst 10 pers vara på plats samtidigt, så alla som är intresserade av detta bör försöka vara där.

...fivedays sitter i södern och krigar runt med mina orcs, spelar gärna WC3, men föredrar WC3 TFT 3 vs 3.

  • Medlem
  • Tjörn
  • 2004-08-23 13:09

Tycker bara om att spela custom banor t.ex. Tower Defence eller DOTA...
lira vanlig WC3 tycker jag inte är lika kul men visst kan jag vara med på det med

trevligt med så pass många orc spelare dessvärre är det rejäl brist på NE spelare... hittils dvs.

...blir det någe mer wc3 på torsdag tro?

Körde WC3 mycket förut och då med Night Elves Kan nog köra på nästa tillfälle om jag kan ragga nån musmatta någonstans. Glömde den långt borta.

Jag kan spela NE... Inget annat... har inte orkat lära mig nåt annat lag men det ska la gå om det kravet ställs... men jag har inget 99 konto än men det kan man ju fixa....

Jag ska lätt vara med!!!!!! Mitt användarnamn blir 99_tiger

då blir det wc3 på torsdag som kommer, naijs naijs...och en intern ranking vore kul
...hur går vi tillväga med det då?

Ursprungligen av fivedays:

då blir det wc3 på torsdag som kommer

Menar du på Speltorsdag? Det är inte tanken i nuläget iaf utan det kommer vara ett annat spel (så mycket kan jag avslöja iaf)

Vilket spel det kommer bli publiceras på Måndag morgon klockan 0800

  • Oregistrerad
  • 2004-09-01 14:18

Jag är med! har skapat ett konto nu.
Nickname: miko[99]
ras: Night elf

När kör vi TFT nästa gång då? 10 st så vi blir en klan!!!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-02 21:01

Säg till bara, jag ska vara "bäst"

Någon som vill spela W3 TFT på Torsdag?

...en stilla undran från södern

  • Oregistrerad
  • 2004-09-04 18:18
Ursprungligen av fivedays:

...en stilla undran från södern

Om jag kan!

Ursprungligen av fivedays:

...en stilla undran från södern

Vi körde i torsdags, fast med ett klent antal deltagare tyvärr. Fick du förhinder måntro?

sorry guys

Ursprungligen av Christofer:

Vi körde i torsdags, fast med ett klent antal deltagare tyvärr. Fick du förhinder måntro?

Jag satt fast på jobbet hela kvällen (och halva natten för den delen)
för att nå mig kan man hojta till på ichatten, så jag inte sitter och somnar till
jag finns på fivedays@mac.com

il b there next time//fivers

Om jag har förstått detta rätt så ligger det till så här: Man skapar ett nytt account, med [99] i namnet. Sedan är man med i klanen?? Låter helt klart frestande.

Ursprungligen av Malebolgia:

Om jag har förstått detta rätt så ligger det till så här: Man skapar ett nytt account, med [99] i namnet. Sedan är man med i klanen?? Låter helt klart frestande.

Titta på [99] Klaninfo för information om hur du går med i klanen!

Sådär, nu har jag skrivit varför jag vill bli medlem.... bara att vänta nu då! Fast det jag undrar är varför där inte fanns något ställe att skriva namn osv som jag hört man ska göra.

?

Senast redigerat 2004-09-29 14:06

Undvik gärna torsdagar eftersom vi försöker skapa en återkommande aktivitet just då (Speltorsdag). Det skulle innebära att det bara drar spelare åt olika håll.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-05 13:38

Precis, kanske Onsdagar ?
TFT is thx, isf.

får man vara me i klanen eller??? isf tänker jag heta 99_tiger

Ursprungligen av tcompuser:

får man vara me i klanen eller??? isf tänker jag heta 99_tiger

Visst får du det! Följ bara instruktionerna som finns i det inledande inlägget i tråden [99] Klaninfo så är du snart med.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-11 12:45

Var inte heller med i torsdags eftersom det var tft expansionen som skulle spelas och den har inte jag. Såg försent att det tydligen hade ändrats.

Bevaka tråden