Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Speltorsdag 2/9

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I denna tråd diskuteras allt som har med Speltorsdag den 2/9 att göra.

När: Torsdag 2 september klockan 20:00
Var: Battle.nets Europa-server i kanal "MacGamers"
Hur: StarCraft, alternativt med expansionen Brood War (1.11) beroende på hur feedbacken blir i nyhetstråden

Senast redigerat 2004-08-30 08:03

Hmm får gräva fram skivorna ur nåt mörkt hörn. Antar att OS X installers finns att ladda ner från Blizzards hemsida

Ursprungligen av Olof N:

Hmm får gräva fram skivorna ur nåt mörkt hörn. Antar att OS X installers finns att ladda ner från Blizzards hemsida

Det släpptes Mac OS X-installerare i juli. StarCraft_OS_X_Installer.dmg (9,3 MB)

Man tackar
Ska bli kul att återuppliva

Fan insåg just att jag inte är hemma förrän 22.00. Får väl hoppas att några tappra fortfarande spelar då

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-31 14:29

Definitivt med och spelar men helst Brood War.

Tyvärr är jag på restande fot med motorcykeln och borde befinna mig i Oslo på torsdag, så jag får avstå denna gång. Jag får hoppas att det blir ett stort intresse så att det blir en ny omgång om 6-8 veckor.

Då blir det expansionen Brood War i kväll eftersom ingen har protesterat.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2004-09-02 22:03

någon som spelar eller?

Vi blev bara tre(!) pers Jag har mitt "final stand" vid min bas just nu.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2004-09-02 22:19

4 med mig, vart hittar men er?

Det är bara jag kvar... de andra har gett upp för i kväll. Verkar som att Starcraft/BroodWar var ett dåligt spelval med tanke på det extremt låga deltagandet.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2004-09-02 22:28

OK, jag är inne på "MacGamers" i bnet, det är rätt dött.
Tack för idag eller?

Jag är fortfarande kvar i spelomgången vi startade. Tänkte försöka hålla ut ett tag till

Kom tyvärr inte hem i tid.....

Vi bör nog satsa på renodlade OS X spel

Sådär ja, då var man klar. Några timmar längre än jag räknade med, men jag kommer sova gott med vetskapen att jag gick därifrån som vinnare

1
Bevaka tråden