Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nyheterna?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Täby
  • 2004-08-31 09:19

Vart har nyheterna på förstasidan tagit vägen, e ju helt tomt där... eller e det bara mina PC:s som är buggiga och inte kan visa dessa idag?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-31 09:21

Nix, jag ser inga heller på min Mac med Safari.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-31 09:32

Inte ens i IE 5.0 under OS 9 fungerar det :eek:

Det är problem med servern. Inte relaterat till vilken klient man kör.

Vi jobbar på det, jag är inte helt säker på hur det där har gått till. Nyheterna finns men visas inte av någon anledning.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-31 09:43

funkar på iPod.se

Ursprungligen av svanerik:

funkar på iPod.se

Intressant! Nu blev jag riktigt fundersam, måste ta fram tänkarmössan och ta en extra kopp kaffe.

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2004-08-31 10:05

Skönt att inte behöva jobba nu när det är julafton och allt.

Nu vet jag vad felet är!

Jag uppdaterade en massa styles när jag installerade en ny modul för 99mac, det måste ha hängt med något dumt i koden. Kollar direkt!

Felet fixat.

MySQL-databasen med nyheter hade fått för många "bad requests" ifrån vår G5:a så den hade slutat svara på anrop ifrån det IP:t. Därför fungerade ipod.se och 99musik.se som ligger på andra maskiner men inte 99mac. En liten "flush-hosts" löste det hela.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-31 11:48

Bra, dåligt med nyheter där bara :rolleyes:

Fast det lär väl ändra på sig under dagens loop...

Japp, jag ska försöka lägga lite tid på det.

Knepigt att hitta tid för det bara, måste jobba lite "på riktigt" också samtidigt.

  • Medlem
  • S.Sandby
  • 2004-08-31 20:22

Jag trodde att ni hade rensat förstasidan så skulle ni få plats med nyheterna från Apple Expo Paris

1
Bevaka tråden