Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

färgval?!?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-08-30 17:59

Tar chansen att ingen innan har sagt något om det här.

Varför ha den inte så snygga bruna färgen då resten av sidan är väldigt snygg och går mer i vit/gråblå?

Och en annan sak. I menyn Snabblänkar så blir Användarinställningar rött så det blir väldigt svårt att se vad musen verkligen pekar på.

Men huvudfrågan är varför brun / beige färg? färger som oftast förknippas med saker som är mindre bra.
-"Gu, va beige den där va." Inget man säger om något som är direkt bra.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-30 18:22

Du kan ju ha ett grå-blå gränssnitt som inte innehållet något brunt, om du väljer det i menyn längst ner på sidan. Det gråblåa är dessutom standard för nya medlemmar.

Vad gäller den bruna färgen så tycker jag inte att den är så ful. Jag gillar den eftersom den är väldigt förknippad med 99mac och en del av 99macs "själ". Men det är ju en smaksak.

Det nya MacGamers-temat är det klart snyggaste och det som innehåller minst buggar och fulheter.

  • Medlem
  • 2004-08-30 18:41

Tack för infon, hade missat att det gick å bli av helt med brunt.

grått

skare se ut så här?

  • Medlem
  • 2004-08-30 22:04

Ser ut som de gjort det vita fältet för vertikal reklam som de inte använder, ser ju lite skumt ut iofs.

  • Medlem
  • 2004-08-30 22:07

Håller med där, MacGamers va till å med bättre än Grey, blir å köra med den istället, original klarar ja helt enkelt inte av, brun e nog troligen den färg ja gillar minst av alla färger som finns.

  • Medlem
  • 2004-08-30 22:10

För mig finns ingen annan färg än den bruna. Jag har väl helt enkelt varit med för länge.

färgval

Ursprungligen av majk:

För mig finns ingen annan färg än den bruna. Jag har väl helt enkelt varit med för länge.

Gammal är kanske äldst, men då skall det väl ändå vara BEIGE!

  • Medlem
  • 2004-08-31 06:46

Har vart med ett tag ja med även om ja inte postat direkt något på det här forumet.

1
Bevaka tråden