Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vart kan man köpa ipod i malmö

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-08-28 20:25

Ja presis som rubliken säger Vart kan man köpa ipod i mälmö jag har letat överalt och inte hittat någon ting kan någon hjälpa mig snälla

Tacksam för svar

med hälsningar från Tord

PS jag vet att jag stavar dåligt så komentera inte min stavning tack

  • Avstängd
  • International user
  • 2004-08-28 21:21

Kullander Kullander

www.kullander.se

  • Medlem
  • 2004-08-28 22:03
Ursprungligen av Mattias L:

Kullander Kullander

www.kullander.se

Men dom har slut säger dom

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2004-08-28 23:01

Var kan man köpa en iPod?
Vart skall jag gå?

(språkpolisen slår till igen)

Jmedata säljer iPod (ligger vid Petrikyrkan, nära stationen). Vet ej om de har dem hemma dock.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-29 02:31

Teknikmagasinet?

en darkhorse är yfo, för yrkesfotografer, på östergatan. köpte airport express där när alla andra hade tomt på lagret. vet inte om de har ipod, men fråga! www.yfo.se

Har inte SIBA iPods längre?

Köpte min iPod på Teknikmagasinet i Malmö. Finns ju två butiker, en nere i centrum nära SF biograferna samt en på Mobilia - som har öppet till 17.00 Lör/Sön. Försök att kolla där.

  • Medlem
  • 2004-08-29 14:32
Ursprungligen av ProtectX:

Köpte min iPod på Teknikmagasinet i Malmö. Finns ju två butiker, en nere i centrum nära SF biograferna samt en på Mobilia - som har öppet till 17.00 Lör/Sön. Försök att kolla där.

okej!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-10 00:01

Hej

Jag ska ner till Malmö imorgon och undrar om någon vet om någon av teknikmagasinen har en ipod 20 G hemma ? eller var man kan hitta det ?

MVH Alex65

  • Avstängd
  • International user
  • 2004-09-10 00:27

Ring till Kullander KUllander innan du åker, eftersom de är en så kallad "Pro Store" (eller vad de kallar det) så får de bättre leveranser än tex siba och Teknikmagasinet. Annars kan du ju kolla Sibas lagersaldo på nätet.
/Mattias

Kan ju svara direkt för Kullanders räkning. Vi har tyvärr inget hemma för tillfället. Det är än så länge förhandsbokningar som gäller på alla modeller. Vill man ha en 20 eller 40 ser det ljusare ut eftersom kön är lite kortare på dem. Det finns ju en liten chans att vi får leveranser under dagen så om man ringer vid elvatiden bör vi veta.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-10 11:59

Har ringt runt överallt nu och ingen har det hemma och kan inte svara på när dom får hem nya heller:(

1
Bevaka tråden