Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

World of Warcraft någon ?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-08-28 19:34

Vilka kommer att spela det ?
Vilka datorer ?

Vilken ras, klass, förväntningar ? ^^

Ska spela EU. versionen på min G4 ...
Antagligen Female Human, rouge eller Warrior, kanske Priest.

Tror att det MINST SAGT kommer att vara ganska långt före "DAoC" som har vart hyllat som bästa RPG / MMORPG ett par år i rad nu.
Och Blizzard är ju så gulliga mot Macgamers såå självklart föredrar man dom

Senast redigerat 2004-08-28 21:19

Har själv spelat EQ ett långre tag (på PC) men slutade när mac-versionen inte fick leka med PC-versionen. Ser verkligen, verkligen, verkligen fram emot WoW!
Om det går att spela från båda Factions så kommer jag spela Tauren Shaman och Human Priest.

Jag kommer spela på en PEZE, Female Human Mage... Hur mycket jag hinner spela däremot märker jag...

Jag planerar att spela 8-10 timmar i veckan efter längre spelorgier de första helgerna. Det blir nog både på stationär PC för bättre ljud samt CRTskärm, och när jag fått trådlösa att fungera och tillräckligt med minne i Powerbooken blir den nog oftast alternativet för lite slöspelande och kontroll angående byte/försäljning av prylar m m.

Karaktärer kommer jag nog att pröva mig fram en hel del i början, först ut blir nog warlock, undead eller möjligen orc, för möjligheten att ha ett stridande husdjur att skrämma andra spelare med m m. Jag trivs oftast att vara hjälpsam så det har tidigare blivit en lite tuffare helare oftast, så en dvärgapaladin är nog min spontana gissning vad det blir i långa loppet för min del.

Fick just en CD-key från Fileplanet.

Thank god för att man kan ställa in proxies så webläsarn kom förbi "only in north america"-skitet

Sålde just min iBook så jag kommer inte kunna se hur den fungerar på den, aja....

Ursprungligen av Niklas Hjelm Smith:

Fick just en CD-key från Fileplanet.

Thank god för att man kan ställa in proxies så webläsarn kom förbi "only in north america"-skitet

Sålde just min iBook så jag kommer inte kunna se hur den fungerar på den, aja....

tell me more!

Är jag helt missinformerad eller kan man köra WoW nu? Eller är det ni som har tur att fått bli beta testare?
Vill också...

Ursprungligen av Mattias Hedman:

Är jag helt missinformerad eller kan man köra WoW nu? Eller är det ni som har tur att fått bli beta testare?
Vill också...

Blizzard söker 100.000 pers för att stresstesta sina servrar under en sju dagars period. Läs mer här.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-02 22:56

Dwarf Paladin eller Dwarf Hunter...

Har redan kört Human Paladin i några timmar och det var skoj som fan även om man inte förstod mycket

  • Oregistrerad
  • 2004-09-04 22:33

Bara beta-testare lyckers >.<
Dock kommer väl den 'öppna-betan' snart ,,, någon månad, en och en halv, två kanske ?

Att ladda ner den kommer väl dock att vara helvetet. Flera miljarder gamers som ska tanka från samma mirrors, sight.

Hoppas att dom använder deras nya 'Blizz-torrent' grej. Med BitTorrent blir det "ju" bara bättre med alla användare

Kört idag typ 8 timmar. Sjukt bra spel. På 8 timmar så har man knappt skrapat av ytan av själva spelet. Tänk hur lång tid och hurt stort spelet är då? Sjukt stort måste det vara.

Riktigt, riktigt kul. Gnistan med att spela dataspel har kommit tillbaka med det här spelet, någonting som jag trodde jag hade tappat bort.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-06 23:12

Kan inget annat än hålla med Niklas Hjelm Smith, superbt spel. Ännu bättre än det jag lirade i mars då jag fick testa på "Phase 1"-betan.

Min lvl 12 Dwarf Hunter kämpar i Loch Modan

Dun Modorgh är relativt avklarat och jag har t o m varit och härjat lite i Stormwind, Elwynn Forest och områdena där.

Fast i Westfall fick jag apstryk

Nu är det plugg som gäller ett tag, sen World of WarCraft igen!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-08 00:44

Har försökt att ändra en massa på bilderna men jag orkar inte pyssla mer nu

Om nån orkar hosta en 40-50 bilder så vore jag tacksam

1
Bevaka tråden