Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Z1010 - "Mina vänner"

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

/Meddelande/Mina vänner

Någon som fått denna funktion att fungera?

/Bengt
070-5x xx xx
Telia 3G

Edit: Tog bort mobilnummer - KP

Senast redigerat 2004-08-29 12:08

Finns inga operatörer som stödjer detta än (i Sverige iaf)

Ursprungligen av Kellogs:

Finns inga operatörer som stödjer detta än (i Sverige iaf)

Detta har jag förstått men enligt vad jag läst på nätet så ska det finnas en möjlighet att ändå få det att fungera.

/Bengt

Yamigo klarar ICQ/MSN/AIM/Yahoo. Rätt fräckt att ha det inbyggt i mobilen.

Iiiiiiiih! Jag har installerat det nu fullt klart. Svincoolt! Om ni vill så kan ni adda mig med användarnamnet 'niklashs' så kan vi testa lite saker.

  • Medlem
  • 2004-08-27 16:44

OK, jag testar: mitt namn är 'gnarvv' med två v för man va tvungen att ha 6 bokstäver.

  • Medlem
  • 2004-08-27 16:48

ska testa add:a glemme också...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-27 16:27

Försökte vara med och leka, jag kallar mig glemme och det verkar funka.. Men du svarar ju inte!!!

Förlåt, tappade kontakten med nätverket. Kommer upp nu.

stressad fråga eftersom jag inte hinner sätta mig in i detta: vad innebär detta? att jag kan fortsätta vara online med min icq via mobilen?

  • Medlem
  • 2004-08-27 16:56
Ursprungligen av AUTOMATTI:

stressad fråga eftersom jag inte hinner sätta mig in i detta: vad innebär detta? att jag kan fortsätta vara online med min icq via mobilen?

Det verkar inte vara integrerat med ens existerande ICQ-konto, men jag har inte hunnit gräva så djupt i det hela...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-27 18:29

hmm, jag har fått ett par meddelanden idag men när jag skickar till folk eller svarar så får jag inget svar tillbaks.. Får ni dom eller?

/glemme

  • Medlem
  • 2004-08-29 11:57

Jag har testat skicka till både glemme och niklashs med det har aldrig kommit nåt svar tillbaka. Men nu helt plötsligt messade en av polarna på min ICQ mig, och jag svarade, och han svarade tillbaka!

men detta är ju en värdsnyhet! vad är haken? det måste vara en hake! (misstänksam, ja, alltid)

Ingen hake. Kostar bara i antalet GPRS-data man använder. Sen så kommer nog Yamigo vara gratis i ett rätt långt tag tills dom åkt ut ur beta version.

Ursprungligen av AUTOMATTI:

men detta är ju en värdsnyhet! vad är haken? det måste vara en hake! (misstänksam, ja, alltid)

Att 3 är ett luftslott? Eller en hoppborg, vilket som..

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2004-08-30 00:12

Jag provkörde Yamigo för ett tag sen men de var för opålitligt man visste aldrig om man missat meddelanden osv. Har det förändrats mycket nu så det är värt att fippla med det igen?

(Kör med min Qtek 2020 och ett icq program för ppc :D, men Yamigo är väl nåt som kan vara användbart på min K700a)

Japp då är man igång men som sasgt det tar tid att skicka o få meddelande. Himla fördröjning.

1
Bevaka tråden