Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilka spel vill du se i framtida Speltorsdagar?

Tråden skapades och har fått 25 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ladies and gentlemen, cast your votes. Observera att detta bara är en röstning för att se hur intresset är för olika spel. De listade spelen är de förslag som hittills inkommit...

Läs mer om Speltorsdag i premiärnyheten.

Senast redigerat 2004-08-17 00:25

Om det är något som saknas så skriv speltiteln i ett inlägg för att lägga en röst.

  • Medlem
  • 2004-08-17 09:37

Är det ingen som spelar Urban Terror längre?

Jedi Academy vore så j-vla kuuuul!!!

  • Medlem
  • Kiruna
  • 2004-08-20 02:21
Ursprungligen av bobbanbobbelito:

Jedi Academy vore så j-vla kuuuul!!!

Skulle verkligen vara skoj med Jedi Academy.

Ingen som gillar Soldier of Fortune detta roliga MP spel... har spelat det alldels för lite men skoj är det!

Battlefield 1942!!!

Ciryon

Ursprungligen av Ciryon:

Battlefield 1942!!!

Det är redan självskrivet, därav att det inte finns med i listan

Gamla hederliga Medal of Honor. Säkert fler som har den än de som hunnit skaffa CoD.
Skulle gärna satt en röst på Spearhead också, men det kraschar ovillkorligen så snart det blir Banhof.

  • Medlem
  • Schtåkkhålm
  • 2004-08-17 13:06

Medal of honor / Spearhead !!!
Mycket bättre multiplayer & spelkänsla än CoD

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-08-19 10:24

Vad sägs om lite gammal hederlig Myth II?

  • Oregistrerad
  • 2004-08-23 13:29

Min 1GhzG4, 1024SDRAM, ATi 8500 64MB Mac Edition klarar inte Jedi Academy, och inget som kräver mer (ungefär dom mesta).

Kan nog kalla mig Mac gamer .. Fyller 15 i år och har lirat på Mac sen jag var två ungefär, Har vart ganska duktig i StarCraft (Classic), D2LoD, AA, Wc3:TFT, Myth II och spelar i nuet Q3A.

Har även ett Xbox (jag vet MS varning, men jag fick det ... >.<) som jag sitter på ibland.
Har alltid kolla alla Svenska Mac forum regelbundet men aldrig riktigt orkat sätta mig in i dom, mest kollat nyheter etc.

Dock verkar det som det kan bli ändring på det om det händer mera vettiga sådana här saker i framtiden
Myth II skulle vara kul, samt Q3A.
Mitt största tips till Mac Gamers som inte vet om den är:
http://homepage.mac.com/only_mortal/

Only Mortal är en FENOMENAL Server Browser för OSX (Cocoa), ta hem och njut ^^
Glöm inte att ge feedback till den snälla farbrorn och hans kompisar som utvecklar denna fina app. ;p

glhf alla nu ..
Cyrox

  • Medlem
  • Kiruna
  • 2004-08-24 02:54
Ursprungligen av CyroX:

Min 1GhzG4, 1024SDRAM, ATi 8500 64MB Mac Edition klarar inte Jedi Academy, och inget som kräver mer (ungefär dom mesta).

Nog borde din maskin klara Jedi Academy då jag kör den på min G4 933:a med 768MB RAM och ett GeForce MX4 64MB grafikkort.

  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2004-08-24 10:30

Ghost Recon. Kräver inte maxad dator.

  • Medlem
  • 2004-08-24 14:01

Håller med Sten! Ghost Recon för oss som fortfarande spelar med vår gamla machäckar...

Hälsningar / Fi] Moog (som jag heter på gameranger)

Tactical Ops och Warcraft 3 då?

Ursprungligen av Isbiten:

Tactical Ops och Warcraft 3 då?

Just Warcraft 3, tillsammans med Battlefield, finns inte med i omröstningen då de redan är självskrivna som återkommande spel. Jag borde dock ha påpekat det från början...

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2004-08-25 19:46

Jag kunde inte se Rainbowsix 3: Ravenshield på listan.... Mycket roligt spel och kan spelas av de flesta datorer...

  • Medlem
  • 2004-08-30 09:54
Ursprungligen av Rayden:

Jag kunde inte se Rainbowsix 3: Ravenshield på listan.... Mycket roligt spel och kan spelas av de flesta datorer...

Vill jag också spela med er Är iof lätt att sätta upp ett engångsspel på Gameranger som man kan lira på då å då. Luuuvee eeet! Och så ska vi väll köra lite Airburst Extreme när de hamnar på affärshyllorna?

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2004-08-30 15:47

hm.... Hur kommer det sig att det är så få som vill köra Sof II?

SoF II, Jaaaa!
Ghost Reacon eller Ravenshield!

Kom igen nu fler!

  • Oregistrerad
  • 2004-08-31 19:15

Myth II !!
Samt Q3A!

  • Medlem
  • 2004-08-31 19:40

Läge för en riktig omröstning kanske...??

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2004-09-01 20:25

Är väl bara att ladda upp crs bots och spöa några lättlurade bottar då.... Nu när Sof blev så hatat.... Ja ja... Så länge folk spelar Halo så finns det hopp! Finns det föresten några framtidsplaner att välsigna oss med en 99 clan i Halo, någon gång i framtiden? Vi måste visa PC folket vem Halo verkligen tillhör!

För de som är intresserade av SoF II kan jag snabbt nämna att jag och några kompisar lite då och då brukar försöka samla ihop folk till kvällsmatcher, men det har på sista tiden varit svårt att få ihop tillräckligt spelare. Hör gärna av er (direkt) till mig så kan vi säkert anordna några mindre matcher i alla fall.

Jag stänger omröstningen då den inte har gett resultat som verkar stämma med verkligheten. Speltorsdag 2/9 med Starcraft gav endast tre spelare trots att det enligt röstningen skulle vara det populäraste i listan. Det verkar som om många har röstat på spel som de anser vara kul men inte har för avsikt att spela, vilket i sin tur gör resultatet mer eller mindre värdelöst.

Låter dock tråden vara öppen för att kunna ge fler spelförslag.

1
Bevaka tråden