Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

K500i och iSync?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-23 19:14

Någon som vet hur väl K500i fungerar med iSync?
Måste tjacka ny nalle snart då min T68i börjar bli lite väl sliten, och tycker att K500i är billig med tanke på innehållet. Dock är stöd för iSync ett krav.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-23 19:25

Sålänge du har uppdaterat iSynk till 1.5 (senaste) så är det inga problem!

Bara plugga in å köra...

MVH Tobias

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-23 19:31

Underbart. Såg den bara inte på iSyncs sida över kompatibla lurar, men den stödjer ML sync så jag var lite osäker.

Vilket datum var det den skulle släppas? Har bara sett September än så länge.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-23 19:42

1.5 släpptes förra veckan!

Så det ska inte vara några problem....;)

Synkade en k700 senast i helgen.

mvh tobias

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-23 19:48

Tänkte mest på när K500i skulle släppas, använder redan iSync 1.5 till min T68i.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-23 19:59

aha.....K500

sorry missade!
Jag vet inte heller här den släpps men har sett sålida september precis som du! fast på sonys hemsida står det attd en är släppt. Ringa geab imorgon?
Och sync med den är hur som helst inga större probem då den färmodligen är en lillebror till k700i

Har själv aldrig synkat med usb eller ir!
Men ingen annan har ju klagat!

mvh tobias

Ursprungligen av atomlab:

aha.....K500

Ringa geab imorgon?

mvh tobias

Geab.. aj aj, nu blir flickorna och pojkarna på marknadsavdelningen ledsna.. The Phone House heter vi ju nu..

Sony Ericsson säger att vi ska få den vecka 36.

/Stefan

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-23 20:03

Fan, såg inte förens nu att den inte hade Blue Tooth. För djävla synd altså.

Skaffa en modell med BT istället. Har diskuterat ämnet K500i vs T610 vs T630 vs K700i och starkt rekommenderat någon av de mittnämnda telefonerna istället. Synkning etc går mycket bättre.

Visst, K500i har mer minne och bättre kamera samt stöd för videoklipp och sånt där, men det uppväger inte den starkt begränsande faktorn att Bluetooth saknas. Eftersom du har en T68i kommer du enkelt att kunna skicka över kontakter etc via BT direkt till T610/T630 istället för att ta omvägen via datorn.

iSync fungerar också klockrent med BT och du kan använda trevliga produkter såsom headsets etc. Plus Salling Clicker.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-25 18:40

Jo, det är precis det jag menar. Har blivit för van vid BT nu, så en sladd skulle kännas handikappat, eller hur man nu bäst uttrycker det.
T630 skulle det bli om det blev någon av de mellersta modellerna, pga den bättre skärmen, båda är dock ganska billiga numera. Försöker dock få ihop några hundralappar till så att jag kan införskaffa K700i, då denne t.ex kan använda mp3 som ringsignaler. (Warcraft 2 någon? )

Använder redan iSync så alla kontakter och kalendrar finns redan på datorn, så det skulle inte bli en omväg om jag gick via datorn.

K700i kan starkt rekommenderas. Men som MP3-spelare är den begränsad eftersom den inte tar minneskort. Men det är lätt åtgärdat med en HBM-30. Iövrigt är den mycket bra.

Displayen är mycket bättre än hos K500i.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-26 17:06

Jag har redan en iPod, så det är inte för musik jag vill ha mp3-stöd, utan att enkelt kunna göra "egna" ringsignaler.

1
Bevaka tråden