Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Häftiga tillbehör till PowerBook?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Jag ska beställa en Airport Express basstation till min PowerBook 12", även en blåtands mus. Vad finns det mer man kan köpa till den? Finns det några oumbärliga tillbehör till den? den används som jukebox och till att surfa med. Någon som har några tips på vad man "måste" ha till sin bärbara dator 2004?

/Stefan

  • Medlem
  • 2004-08-22 16:21

Tuscano Second Skin är ju bra. Efter det vet jag inte, det mesta sitter ju i.

Såg schysst ut, måste nog införskaffa en! Men vill ha lite mer elektronikprylar till den också..

/Stefan

  • Oregistrerad
  • 2004-08-22 17:23
Ursprungligen av Stefan Strandberg:

Hej,

Jag ska beställa en Airport Express basstation till min PowerBook 12", även en blåtands mus. Vad finns det mer man kan köpa till den? Finns det några oumbärliga tillbehör till den? den används som jukebox och till att surfa med. Någon som har några tips på vad man "måste" ha till sin bärbara dator 2004?

/Stefan

Ska du använda den som jukebox, och har en mobil med blåtand,
tycker jag att du ska installera Salling clicker.
P-O

  • Oregistrerad
  • 2004-08-22 18:30

En liten USB (2)-hubb kan vara smart, men det kan man köpa på Clas Ohlsson för 300:-, gjorde jag idag. Dit kan man koppla alla sina "stationära" prylar och så har man bara en tåt att koppla ur när man ska använda datorn som tänkt... och ta med den dit man går...

  • Medlem
  • 2004-08-24 18:24

ICurve

kan bara hålla med pomac. salling clicker är genialt. ett måste. värt varenda millimeter av de 20 dollar som licensen kostar.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-24 19:57

Jag funderar på en sådan här, http://www.mycom.se/produkt/belkin_ieee_1394_6_port_hub_silver_23131.html
för att kunna ansluta en FW disk förutom min iSight (för du har väl en iSight?)

Annars är det väl en motsvarande USB hub som rekommenderas...
Resten är ju sådär trevligt trådlöst......

Ska handla en AirPort Express och Blåtands tgb och råtta när jag får nästa lön...... Är lite avundsjuk på dig för dem...

Är sugen på en iSight men kan inte riktigt motivera den då nästan ingen jag känner använder Mac... =(

/Stefan

  • Medlem
  • Örebro
  • 2004-08-26 23:25

Köp ett par JBL creature II datahögtalare vetja! dom e grymma å ha bredvid datorn, men dom kostar hehe

  • Oregistrerad
  • 2004-08-26 23:32

En sån här kanske?

  • Oregistrerad
  • 2004-08-27 00:13

Den var ju fjantigt cool,hahahaha

Tusan! Köpte APE igår, men då kände jag ju inte till USB Cup Warmer.

Finns det ingen trådlös variant förresten?

1
Bevaka tråden