Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya produkter

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Läs detta och begrunda! Precis sådana rykten jag gillar

http://www.macobserver.com/columns/devilsadvocate/2004/20030817b.shtml

Aj aj aj! Det är ju underbar läsning! iWork, PowerBand och POD. Låter som att framtiden fortfarande ligger högst upp på min lista av favoritögonblick i livet.

Ursprungligen av sjovall:

Låter som att framtiden fortfarande ligger högst upp på min lista av favoritögonblick i livet.

Underbar formulering!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-17 23:56

Trevligt,, Apple ligger inte på latsidan,, jag hoppas på iwork, prowork...

Jaha, och jag som sitter på www.pod.se ....

16 15 4
Clever, Roland!

(att jag "såg" koden på 1 sekund, betyder det att jag är smart eller)

Ursprungligen av sjovall:

16 15 4
Clever, Roland!

(att jag "såg" koden på 1 sekund, betyder det att jag är smart eller)

Japp. IQ på 150+

haha ni är för sköna...
1 sekund är lång tid...

Tror fortfarande på nått som är likt det eviga Apple pal ryktet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-18 19:49

jaja, innan ni börjar kalla apples nästa produkt för 'pod' allihop kanske ni bör lusläsa artikeln och fundera på om det inte ligger mycket logik bakom detta: "Here, likely, all Apple is doing is trying to prevent competitors from using other variations of "Pod." So this would prevent knockoff artists from using names like ePod or oPod."

Iaf, kul läsning, passar dessutom in rätt bra Rumour Cycle'n som står i artikeln C-mon länkar till

om det nu kommer i ny version av appleworks (dvs "iWork") ska det bli intressant att se hur apple lägger upp det gentemot redmond..

  • Oregistrerad
  • 2004-08-18 21:36

Blir nog lite svårt för Apple att helt stoppa användandet av Pod som varumärke med tanke på att Line6 har använt sig av det det längre än de har...
Visst, det är inte samma tekniska område, men ändå...

Ursprungligen av lasselu:

Blir nog lite svårt för Apple att helt stoppa användandet av Pod som varumärke med tanke på att Line6 har använt sig av det det längre än de har...
Visst, det är inte samma tekniska område, men ändå...

glöm inte http://www.podspeakers.com/podspeakers.html

:rolleyes:

Ursprungligen av johan dansk:

jaja, innan ni börjar kalla apples nästa produkt för 'pod' allihop kanske ni bör lusläsa artikeln och fundera på om det inte ligger mycket logik bakom detta: "Here, likely, all Apple is doing is trying to prevent competitors from using other variations of "Pod." So this would prevent knockoff artists from using names like ePod or oPod."

Iaf, kul läsning, passar dessutom in rätt bra Rumour Cycle'n som står i artikeln C-mon länkar till

om det nu kommer i ny version av appleworks (dvs "iWork") ska det bli intressant att se hur apple lägger upp det gentemot redmond..

Självklart är det så men samtidigt så är jag övertygad om att en variant av ipod med likheter med apple pal ryktet kommer att komma.

1
Bevaka tråden