Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Veckonummer 2006 till iCal

Tråden skapades och har fått 54 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-08-12 21:47

Om nån mer har användning av veckonummer för 2005 så kommer de här. Hoppas att jag har fått ihop det rätt...

Liksom veckonumren jag knåpade ihop för 2004 är detta "99mac-ware", vilket betyder ungefär: Sprid kalendern fritt inom 99mac-sfären, rätta gärna fel eller bygg på med fler år, men publicera alla förändringar på 99mac.

Senast redigerat 2004-08-16 15:37
Ursprungligen av Niklas:

Om nån mer har användning av veckonummer för 2005 så kommer de här. Hoppas att jag har fått ihop det rätt...

Liksom veckonumren jag knåpade ihop för 2004 är detta "99mac-ware", vilket betyder ungefär: Sprid kalendern fritt inom 99mac-sfären, rätta gärna fel eller bygg på med fler år, men publicera alla förändringar på 99mac.

Smidigt, tack!

Mycket bra! Tack!

  • Medlem
  • 2004-08-12 23:37

Stjärna i kanten!

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2004-08-13 09:28
Ursprungligen av Niklas:

Om nån mer har användning av veckonummer för 2005 så kommer de här. Hoppas att jag har fått ihop det rätt...

Liksom veckonumren jag knåpade ihop för 2004 är detta "99mac-ware", vilket betyder ungefär: Sprid kalendern fritt inom 99mac-sfären, rätta gärna fel eller bygg på med fler år, men publicera alla förändringar på 99mac.

Du e en go kille NIKLAS. Tack

/Bauer

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2004-08-13 09:32

Man tackar och bugar.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-16 09:06

Helt fanstastiskt säger jag bara !

Tusen tack för veckonummer, både 2004 och 2005 !

Hälsningar niklas palmklint

QUOTE=Niklas]Om nån mer har användning av veckonummer för 2005 så kommer de här. Hoppas att jag har fått ihop det rätt...

Liksom veckonumren jag knåpade ihop för 2004 är detta "99mac-ware", vilket betyder ungefär: Sprid kalendern fritt inom 99mac-sfären, rätta gärna fel eller bygg på med fler år, men publicera alla förändringar på 99mac.[/QUOTE]

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-16 13:39

Tack!

Tack - men varför inte lägga 2004 här med? Eller lägga den på nätet som en som uppdaterar sig själv?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-08-16 15:14
Ursprungligen av scooterbabe:

Tack - men varför inte lägga 2004 här med? Eller lägga den på nätet som en som uppdaterar sig själv?

Bra idé! Lägger med 2004 som en bilaga för de som inte har hittat nån sån kalender redan.
Har inte tillgång till nån bra server, så därför blir det lite Low-Tech...

Tack för alla uppmuntrande tillrop!
/Niklas

Tackar!

Kan inte någon med .mac lägga upp dem..?

Stor tack!

Underbart!

tack för veckonumren, niklas!

  • Medlem
  • Lund
  • 2004-10-08 13:42

Tusen tack!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-10-08 19:05

På icalshare.com finns massvis med veckonummer kalendrar, en annan kul en är Svenska namnsdagar och helgdagar.

Janne

Senast redigerat 2005-04-04 00:52

Låter skyst Tack så mycket och ha det bra allihopa

Tack, funkar perfekt!

Får det inte att fungera så att jag ser veckonumren i min publicerade kalender på nätet. Har gjort allt efter alla konstens regler men det måste ändå vara något fel som jag gör.
Hur får man det att fungera?

Fick det att fungera.

Jösses, tack tack!

skitbra att ha! tack!

Hej, efter att ha letat förgäves i Inställningar för iCal, gått till iCal Help, skickat synpunkter till Apple supportnånting, blivit smått sur, tänkte jag: jag går till forumet och kollar.
Bingo! Tack Niklas, veckans MacHjälte!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-11-19 13:54

Hjälte är kanske att ta i, men tack så mycket!
Kul att mitt pyssel i iCal kommer till användning.

tack!!!

Jag kan inte ladda hem filen... Beror det på att jag inte skrivit något inlägg innan detta?

Ursprungligen av odilou:

Jag kan inte ladda hem filen... Beror det på att jag inte skrivit något inlägg innan detta?

Ja, man måste ha skrivit minst 2.000 inlägg innan man kan ladda hem något. Så kör hårt!


Skoja bara, prova igen så ska du se att det funkar.

  • Medlem
  • Lund
  • 2005-01-18 15:08

Tackar och bugar

Coolt nu har jag koll på både veckonummer, namnsdagar och helgdagar!!

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2005-01-20 20:55

Tack så mycket för veckorna Niklas.

perfekt

att inte apple tänkt på detta själva??

Bevaka tråden