Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

doom3 slåppt till PC och mac-ligan diskuterar 1942

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-08-14 22:38

Känns som om det kommer dröja mkt mkt länge innan man kan överge sin trogna PC som fått ta mkt skit för min mac, lika bra att inse det nu, vad fan ska man med ett Nvidia 6800 kort till sin G5:a när man aldrig får nyttja det i "förstahands marknaden" utan bara i secondhandsmarknanden. UT2004 kom dock till mac men det är det enda, D3, Far cry, HL2 lär inte dyka upp i mac världen förens kv4 2005 = b*lle.
Börjar känna mig grymt pessimistisk angående att fimpa PC konceptet helt, men det har man väl alltid varit

Har du någon speciell anledning till att fimpa PCn? Finns som bekant en hel del som kör både och för att ta det bästa ur båda världar.

Ang HL2, vänta inte på att det ska komma till Mac... någonsin. Detta enligt IMG som menar att det är spelpolitik inblandat i beslutet. Detta är inget som sagts officiellt.

  • Medlem
  • 2004-08-15 05:24

[QUOTE="Christofer"]Har du någon speciell anledning till att fimpa PCn? Finns som bekant en hel del som kör både och för att ta det bästa ur båda världar.

Det kommer tyvärr bli så, problemet med att ha två är att man måste flytta DVI kabeln tills jag köpt två skärmar, två tangentbord etc.

Ha du kvar din pc ett tag om du vill spela det mesta så är det bara, inget mer med det mer eller mindre.

av de spelen du nämner är det nog endast Doom3 som du kommer få se på macen..

1
Bevaka tråden