Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya iSync - Motorola A92X

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-08-11 10:50

Stående fråga med varje ny version av iSync: nån som fått den att fungera med Motorola A920 eller A925?

  • Oregistrerad
  • 2004-08-11 12:43

Apple verkar inte bry sig om lurar som inte säljs i USA.

iSync stöder t.ex. inte en enda Samsung-lur och de har lika stor marknadsandel som Siemens och Sony Ericsson tillsammans.

Ursprungligen av henrrrik:

Apple verkar inte bry sig om lurar som inte säljs i USA.

iSync stöder t.ex. inte en enda Samsung-lur och de har lika stor marknadsandel som Siemens och Sony Ericsson tillsammans.

Vad är det som säger att det inte är begränsningar i de telefonerna som gör att de inte stöds av iSync? Mjukvaran i telefonen kan ju vara sån att det helt enkelt inte går? Sen har ju många av samsung-lurarna rätt kass kalender (väldigt begränsat antal kalenderposter).

Sen är ju Apple rent allmänt inte direkt kända för att anstränga sig för världen utanför USA:

Jag brukar kunna föra över data även utan iSync.

Läs mer i denna tråd.

  • Medlem
  • 2004-08-11 15:49
Ursprungligen av Matts E. Lindmark:

Jag brukar kunna föra över data även utan iSync.

Läs mer i denna tråd.

Jo - det är inga problem för mig heller, men vad jag saknar är att kunna synkronisera kalender o adressbok.

Adressboken har jag skickat över i datorn och lagt in utan problem. Välj att skicka alla kontakter via BT.

  • Medlem
  • 2004-08-11 17:48

Det är möjligt att jag är otydlig, men jag vet att man kan skicka filer med bt både från Motorolan och till den samma. Det löser inte mitt problem, att jag vill kunna SYNKRONISERA kalender/adressbok i dator och telefon, oavsett var ändringarna skrevs in, med ett enkelt knapptryck. "Synkronisera nu" i iSync helt enkelt.

Ursprungligen av m.:

Det är möjligt att jag är otydlig, men jag vet att man kan skicka filer med bt både från Motorolan och till den samma. Det löser inte mitt problem, att jag vill kunna SYNKRONISERA kalender/adressbok i dator och telefon, oavsett var ändringarna skrevs in, med ett enkelt knapptryck. "Synkronisera nu" i iSync helt enkelt.

Jag har en Motorola A925, fortfarande inget stöd för iSync..
För ett par år sen körde jag Nokia 7650, det tog ett bra tag innan Apple fixade stöd för den i iSync.
Vi får hoppas att det kommer något stöd för A92X snarast, vill verkligen synca med iCal...

Hejsan!

Jag har en samsung e730 (pga att jag precis kört över min gamla d500).

Nästa gång jag kör över en telefon skall jag ha hunnit synka den med datorn på något sätt, men det verkar ju inte vara möjligt genom isync...

Frågan är om det finns andra sätt? Då ej genom att skicka över varke nummer för sig...

Det kan inte tänkas finnas några andra bra program som synkroniserar med vad apple anser vara "udda modeller"?

Funkar det inte med tipset om att ändra i Metaclass.pls och lägga till Samsung där?

1
Bevaka tråden