Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Danskt iTMS i Oktober?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-09 19:45

hoppas,,,, det skulle inte vara en dag försent...

  • Oregistrerad
  • 2004-08-09 22:39
Ursprungligen av Fredric:

hoppas,,,, det skulle inte vara en dag försent...

så sant, så sant!!
annars e det väl bara att knata över bron o söka asyl...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-09 21:09

Hmm Danmark som är så pc-vänligt, de borde satsa på oss först! Fast de kanske säljer många poddar där...också.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-10 09:51
Ursprungligen av Earth:

Hmm Danmark som är så pc-vänligt, de borde satsa på oss först! Fast de kanske säljer många poddar där...också.

iTunes finns till Windows också. Det är så man står ut på jobbet...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-10 10:44
Ursprungligen av johantj:

iTunes finns till Windows också. Det är så man står ut på jobbet...

Det var det jag menade med att det kanske säljs många iPoddar, men hur många pcanvändare förutom poddägare använder iTunes, är den inte buggig på pc? Med HPs lansering av sin blåa iPod med implementerad iTunes i alla HPmaskiner kanske det blir en annan sak så småningom...

När jag jobbade i Danmark fick jag ett bestämt intryck av att Mac inte var lika utbrett där som här, så jag tycker de kunde satsa på oss först!

Ursprungligen av Earth:

hur många pcanvändare förutom poddägare använder iTunes, är den inte buggig på pc?

Min erfarenhet är att de som använder iTunes på PC är ganska nöjda. Jag har flera bekanata som kör det utan att ha iPods. Jag kör det själv på jopp-PC:n. Funkar fint (även om jag haft något märkligt problem att göra nya mp3:or av mina skivor några gånger sedan jag bytte till 4.6).

ph

hmm, då kanske mina konton i fosterlandet kommer till hands

Hmm.. jag är fortfarande förvånad att det överhuvud taget är tillåtet att begränsa music store till enbart vissa länder inom Europeiska unionen. Inom EU gäller väl frihandel?

Grismasken du behöver inte söka asyl, vi är båda med i EU :D:D

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2004-08-10 03:17

Apple talade redan i juni om att det kommer en EU iTunes Music Store oktober:

http://www.apple.com/pr/library/2004/jun/15itunes.html

"Apple also today announced that it will launch a European Union version of the iTunes Music Store in October of this year."

Om jag inte har fel för mig så är licensieringssituationen (vem som får sälja vilka bolags skivor) mindre komplicerad i Danmark än i Sverige,s å det finns en risk...

1
Bevaka tråden