Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSync har lagt av... igen...

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hey...

För ett tag sen så slutade iSync fungera. Den påstod plötsligt att min 7650 hade ont om minne, vilket inte stämde. Jag provade allt... slängde alla filer som hette nåt med iSync, Sync, conduit, symbian och slängde iSync programmet och installerade om. Inget funkade. Till slut blev jag tvungen att installera om systemet, då funkade det perfekt... tills nu. Nu har det hänt igen! Nån som vet nåt annat jag kan försöka? Borde vara nån fil som har kukat ur som man kan slänga... Har ingen lust att installera om systemet igen...

(Jag har en PowerBook Alu 1.25 med MacOS X 10.3.4 o 512mb RAM)

Tack

/D

  • Oregistrerad
  • 2004-08-06 10:23

Jag har drabbats av ett annat problem med iSync och min SE Z600. iSync säger att den syncat allt rätt, men det händer inget med adressboken, jag har fortfarande bara gamla kontakter. hmm, nån som vet vad som kan vara fel?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-06 10:37

Fick samma bekymmer som oskar.
Den synkar från dator till telefon, men inte från telefon till dator. Märkligt.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-06 10:54

Min vill inte synca åt andra hållet heller...

Prova ta bort iSync filen ur /System/Library/Receipts och installera igen. Ta också bort allting som har med iSync att göra i ~/Library/Preferences.

Ciryon

  • Oregistrerad
  • 2004-08-06 11:17

jag löste det genom att ta bort /library/application support/SyncService/501/ Jag tog bort hela mappen "501", men det kanske inte behövs, fast det funkade fint för mig. dock så försvinner dina enheter från iSync, så du får lägga till dem igen. märk att mappen ligger i huvudbiblioteket, och inte i din användares bibliotek.

hoppas det hjälper

1
Bevaka tråden