Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lära sig Cocoa & Objective C eller annan programmering under MacOSX

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

[FONT="Arial"]Nu har jag traskat igenom ett antal böcker om Cocoa och Webobject och tycker att jag börjar få lite grepp om vad det handlar om, men saknar det där sista för att komma igång på riktigt.

Så slog det mig plötsligt... Varför inte ta och slå ett antal kloka huvuden samman och köra lite möten med inrikting på att lära sig mer om detta suveräna operativsystem och hur man kan tämja katten?

När jag var aktiv i SSLUG (Skåne Själland Linux User Group) så hade vi något som danskarna kallar för ett hygge . Man samlas och har det bara allmänt trevligt och förhoppningsvis lär sig något samtidigt.

Är det något som ni andra tycker skulle vara intressant?
Jag är öppen för alla idéer och förslag.

[/FONT]

"Life's unfair - but root password helps!"

  • Medlem
  • 2004-07-27 10:53

Jeg har selv været ganske aktiv i SSLUG en overgang (indtil jeg gik over til OSX), og de hyggemøder (som de kaldes) er altid utrolig lærerige og man får snakket med en masse forskellige personer med samme fælles interesse.

Jeg er naturligvis ganske interesseret i hyggemøder, og det er om det er mest for at få en kold øl, eller om det er lidt mere seriøst

Jag är på!

Ciryon

1
Bevaka tråden