Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

spela in TV i mobilen...

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-07-24 23:59

verkar ju inte vara för avlägset.
kika här
sen vad som är sant och inte
jag sväljer givetvis bete och allt!!

happ det var ju inte så nytt!?! Och man kan väl itne spela in somn jag har förstått!? bara visa Bilder o filmade video clipp från mobben till tv.en!

Ja jäklar du!

Citat:

‘Large screen’ (QVGA 320 x 240, 15 frames-per-second, 396 kbps bit rate) provides clear images of landscape-scale shots such as natural vistas and street scenes. Other modes, ideal for e-mail attachments, include ‘Small fine’ (QCIF 128 x 96, 15 frames-per-second, 76 kbps bit rate), ‘Standard’ (QCIF 176 x 144, 10 frames-per-second, 39 kbps bit rate), and ‘Fine’ (QCIF 176 x 144, 15 frames-per-second, 76 kbps bit rate).

Nja, huruvida man kan spela in Tv-Signaler eller inte vet jag inte, men inte är det full TV-kvalitet i alla fall...

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2004-07-25 11:11

Kanske lite OT men skulle de inte kunna gå att se på tv direkt i sin mobil?

TV i bilen drivs väl av GPRS??

  • Oregistrerad
  • 2004-07-25 12:25
Ursprungligen av skatan:

Kanske lite OT men skulle de inte kunna gå att se på tv direkt i sin mobil?

TV i bilen drivs väl av GPRS??

har för mej att dom kör nåt test i norge med nyheter.
fast i sverige handlar det nog mer om juridik än teknik när det gäller att köra igång.
min gissning är att nåt händer under hösten, antingen SVT testar nåt eller att typ aftonbladet kör nån betalgrej av det.
det är ju inte så 3G beroende fast dom kommer nog att sälja det som en 3G tjänst.
alla e ju inte pålästa för dom har inte hittat 99mac än

1
Bevaka tråden