Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lägenhet sökes

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1


Jag söker en lägenhet Göteborg eller Göteborg området..
Ettan eller tvåan från och med den 13 september. Bor aktuellt i linnestaden...
Tack för tips. Är det ngn som hör ngt, toppen om ni kunde meddela mig.

mvh
nancy
0707-737846

Ursprungligen av Nancy Duclos:


Jag söker en lägenhet Göteborg eller Göteborg området..
Ettan eller tvåan från och med den 13 september. Bor aktuellt i linnestaden...
Tack för tips. Är det ngn som hör ngt, toppen om ni kunde meddela mig.

mvh
nancy
0707-737846

Hör med dessa!!

Det blir i Bergsjön dock men jättefina lägenheter i lugnt område. De har ofta lägenheter om man är ute i tid.

Byggnadsbolaget Curt Lundahl & Co AB - Göteborg
Tel. 031-704 17 00
Stigbergsliden 5, 41463 GÖTEBORG

Förmodligen är det totalt ointresant men jag ska i nästa vecka lägga ut min HSB 3:a hos mäklare för försäljning, ligger i Kålltorp nedanför "Apslätten" - lämnar den för tillträde den 29 oktober. Är på 63,5 kvm. Västerläge, balkong på 3:e våningen högst upp, 10 meter till Delsjöskogen - hyran är 3.888 kronor. Utgångsbudet kommer att ligga på ca: 1,2 miljoner och stiger troligen lite till, mäklaravodet ligger för mig på ca: 3,5%, dvs. 40-45.000. Senaste 3:an men gavellägenhet och samma storlek som min gick för 1,35 miljoner.

- Mer info om vår bostadsrättsförening finns HÄR!

Om någon vill hinna före att jag kontaktar mäklare så finns jag här...

  • Oregistrerad
  • 2005-02-03 12:10

kanske lite ofint att stjäla en tråd såhär, men jag tänker att sådana här OT-saker kan vara bra att samla på ett ställe...

jag söker hur som helst också en lägenhet! något i stil med andrahand går jättebra. om någon vet något så uppskattar jag fruktansvärt mycket om ni kontaktar mig.
blir av med mitt nuvarande andrahandskontrakt om en månad. känner mig lite stressad.

jag har jobb och en ibook, what could go wrong... eh?

tack på förhand

1
Bevaka tråden