Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skriv nyheter-funktionen

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Ett felmedelande dyker upp när man klickar på skrivnyheter-länken på förstasidan.

/K

djsomeone, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?

If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

Så står det när jag vill starta en ny diskussion om Ipod Mini..

Mvh

Martin

Antagligen är det att användaren guestnews inte är inlaggd i den nya mysqldatabasen.

/K

Nån av administratörerna som tänkt fixa detta, eller ska nyheterna utebli?

Mvh

Martin

Vi får se om någon är vaken nu
Jag tror dom fixar det så fort dom får tid. Säkert en hel del att göra efter serverbytet. Och björnbusarna är i staterna. Den som väntar på nåt gott... aja

/K

Ursprungligen av Kristofer G:

Vi får se om någon är vaken nu
Jag tror dom fixar det så fort dom får tid. Säkert en hel del att göra efter serverbytet. Och björnbusarna är i staterna. Den som väntar på nåt gott... aja

/K

Jo vi får hoppas det, för jag tycker inte nyheterna ska kännas som det uteblir nu när inte Björnligan finns och kan skapa dom

Vi andra får ställa upp!

*Vakna nu admins*

Mvh

Martin

  • Medlem
  • Nacka
  • 2004-07-13 13:48

Aha! Jag är hemma! Ska fixa...

1
Bevaka tråden