Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Titel

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Jag tror att det vore bra om alla som är moderatorer får en Moderator-titel vid sin avatar. Jag har fått känslan av att det finns vissa som är moderatorer utan att det står. Är inte Christian moderator tex?

När vi inne på temat; varför står det "gäst" på några personer som har flera hundra inlägg?

Kristofer

Ursprungligen av Kristofer G:

Är inte Christian moderator tex?

Ingen aning, men jag har en spännande meny som gör att jag kan låsa trådar och radera inlägg.

Hmm. Ska titta på detta - jag tror jag vet varför detta har förändrats (gjorde en liten grej häromdagen).

Och jag är en av få medlemmar!

Jag uppdaterar titlarna nu.

- Hur någon med flera hundra inlägg kan bli gäst hajar jag inte, ge mig exempel.

- Att Christian Åhs saknar titel beror på att han måste gå in i inställningar-meyn och välja att han ska vara seniormoderator främst (man kan välja vilken huvudtitel man skall använda)

Ursprungligen av Björnström:

- Att Christian Åhs saknar titel beror på att han måste gå in i inställningar-meyn och välja att han ska vara seniormoderator främst (man kan välja vilken huvudtitel man skall använda)

Jag fortsätter gärna att vara utan titel, men med makt.

/c

Ursprungligen av Christian Åhs:

Jag fortsätter gärna att vara utan titel, men med makt.

/c

Working undercover menar du väl

Mvh

Martin

Ursprungligen av Christian Åhs:

Jag fortsätter gärna att vara utan titel, men med makt.

/c

Tänk att det var tack vare mig som du kunde gå till botten med problemet

Okey.
Jag ska se om jag hittar den personen. Lite svårt i detta gigantiska forum, men jag försöker

/K

Nope, kollade igenom medlemsregistret på alla som hade över hundra inlägg. Ingen står det gäst på. Dock vet jag att jag har sätt det. Aja, nu stämmer det i alla fall ju.

/K

1
Bevaka tråden