Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur går det med 99mac wap?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2004-05-20 23:29

Björnström sa »inom kort« i den här tråden för ett par månader sedan.

Eller surfar jag till fel adress? wap.99mac.se har en »Arbete pågår«-sida.

Ropa på Belak - han fixar nog det innan måndag.

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2004-05-21 10:43

Jag ropar.

Jag ropar också!

Allt är klart - forumet är uppgraderat och vi har WAP-programvaran klar. Allt som behövs är 30 minuters pillande i lite php-filer och sen är vi igång.

Försöker att wappa in på 99mac, men funkar inte... funkar de inte elleR?

  • Oregistrerad
  • 2004-06-21 20:53

jo jag vill osså kunna wappa in. skall vara i tyskland på festival en vecka den 27-4:e -mitt under WWDC- och det blir min enda kontakt med mac-världen. så det skulle va nedrans bra..

inget wap! det kommer bli beroende framkallade och inte bra fö rmin mobilräkning...

Men det har väl varit igång? Jag har testat det en gång åtminstone för ett tag sedan.

  • Medlem
  • Tjörn
  • 2004-06-22 06:44
Ursprungligen av Mattias Hedman:

inget wap! det kommer bli beroende framkallade och inte bra fö rmin mobilräkning...

Men det har väl varit igång? Jag har testat det en gång åtminstone för ett tag sedan.

Man har ju Bluetooth i huset
så gratis osm det kan bli.

Som jag skrev - det är inte många minuters jobb. Ska försöka få lite hjälp (vet inte exakt hur man gör nämligen) ifrån Belak.

  • Oregistrerad
  • 2004-06-22 07:49

wiiii. då kanske jag kan få macnyheter i varje fall då. -hoppas-

  • Oregistrerad
  • 2004-07-04 19:13

Hur går det med wappen? På wap.99mac.com finns en site med lite konstiga tecken och ett inloggningsformulär. Jag har dock inte lyvkats logga in den vägen... När man sitter i en sommarstuga vore det smidigt med wap till 99mac.

*edit*
ooops fel tråd!

Senast redigerat 2005-01-21 15:08
1
Bevaka tråden