Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Höj din dator med iCurve

Tråden skapades och har fått 38 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2003-12-03 05:23
Citat:

Skrevs ursprungligen av Agazzie
Vad säger ni om frosty då, smidig att ta med sig, skärmen kommer högt o bra (kan ställas i två lägen). Kolla in den, en farlig utmanare till iCurve (den går ju inte att ta med sig, utan extra resväska vill säga

Frosty hos inwarehouse

//André;)

Den här finns också, från samma tillverkare, i silverfärgad aluminium.

Hehe...

Tycker det är lite saftigt med >500:- för ett ställ, så jag snickrade ihop ett eget

J.

  • Oregistrerad
  • 2003-12-03 16:36
Citat:

Skrevs ursprungligen av Jonathan
Hehe...

Tycker det är lite saftigt med >500:- för ett ställ, så jag snickrade ihop ett eget

J.

Ja, håller med, 500 ex moms dessutom. Men snickra ihop nåt eget kommer jag nog aldrig göra.. :rolleyes:

Har också slängt ihop ett själv. Kolla här. Vinner förmodligen inga priser men funkar bra

För er som tänker köpa iit icurve, ett varningens ord: skärmen kommer för långt bort och detta drabbar främst dem med dålig syn, anledningen till att den hamnar så långt bort är för att tangenbordet har man vid foten av icurven samtidigt som man måste ha plats för underarmarna och musen så måste icurven ställla sig lånngt in i skrivbordet... men man vänjer sig men bättre hade det varit om man kunde få in tangentbordet unnder icurve stället..

  • Oregistrerad
  • 2005-08-09 11:50
Ursprungligen av GeneralMotors:

För er som tänker köpa iit icurve, ett varningens ord: skärmen kommer för långt bort och detta drabbar främst dem med dålig syn, anledningen till att den hamnar så långt bort är för att tangenbordet har man vid foten av icurven samtidigt som man måste ha plats för underarmarna och musen så måste icurven ställla sig lånngt in i skrivbordet... men man vänjer sig men bättre hade det varit om man kunde få in tangentbordet unnder icurve stället..

Hur nära vill du sitta din dator? Jag har iCurve och är en sådär 40cm från skärmen med en 15" Powerbook. Helt perfekt längd i mitt tycke.

Jag är galet nöjd med mitt iCurve. Hela mitt datorbord är så snyggt så det är mer en prydnad än en funktionsmöbel. Vackert!

Jag tyckte att iCurve var för dyr så jag har letat efter alternativ ett tag nu. Igår upptäckte jag att Ikea säljer en kokbokshållare i genomskinlig plast och med metallstöd som ser helt ok ut. Jag köpte en sådan för 79:- och den fungerar perfekt för min 17'' Powerbook. Här är en länk:

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=2&productId=14975&langId=-11&parentCats=10110*10258*10262

och om länken inte fungerar så heter produkten NYLED Kokbokshållare.

På produktbilden syns inte ett metallstöd som kommer med. Genom att klippa av det några centimeter med en avbitartång samt säkra det med några buntband (plastöglor som kan dras åt men inte öppnas) så har jag nu en perfekt laptophållare. Mitt bästa köp på länge.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2005-08-08 04:58

jag har höjt upp min baktill med sockerskålen ja......smidigt när man blir sugen på kaffe..slänga slantarna på sånt fjant ....ha de gott lycka till ....lol xon

Bevaka tråden