Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

när kommer upgradering av ibook?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan

När kommer nästa uppdatering av ibooken? Jag hade tänkt köpa en sån med 12 tums skärm men jag skall vänta tills jag får ett studentkort i augusti. Någon nänmde att en update av ibooken skulle kunna komma i oktober. är det troligt?

Ursprungligen av zansiball:

Hejsan

När kommer nästa uppdatering av ibooken? Jag hade tänkt köpa en sån med 12 tums skärm men jag skall vänta tills jag får ett studentkort i augusti. Någon nänmde att en update av ibooken skulle kunna komma i oktober. är det troligt?

Jo det är rätt troligt att det kommer i oktober. För senaste uppdateringen var i April har jag för mig. Så Oktober är rätt rimligt.

Men varför vänta? Ska nog själv skaffa en iBook.

Apple har varit rätt duktiga på att hålla sin 6 månaderscykel på iBookupdateringarna (till skillnad från G5, skärmar, PowerBook och rätt mycket nuförtiden ), så ett halvår från senaste släppet borde ge en rimlig tidpunkt för nästa. Men det kan dröja till november och då har du missat en hel höst med trevliga iBookstunder...

Det har spekulerats en del om iBooken skulle få sig en större ansiktslyftning nästa gång, utseendemässigt har ju nästan ingenting hänt på över 3 år. Om du vill vänta och se om det kommer en helt ny iBook kanske det kan vara värt väntan. Å andra sidan är första modellerna i en ny serie ibland (ofta) utsatta för barnsjukdomar. Dagens iBook är däremot rätt "mogen".

där sa du en sanning. barnsjukdomar är inte roligt på sånna dyra leksaker

jobbar själv på bandet på volvo och har sett hur mycket "barnsjukdomar" kan förstöra en bra produkt (xc 90)

1
Bevaka tråden