Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Glad midsommar önskar 99mac

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu är det midsommar och om några timmar är det dags för dans runt stången. 99mac har öppet hela helgen och laddar för WWDC som inleds på måndag.

Viktor Glemme kommer finnas på plats - han sätter sig på flygplanet över Atlanten på söndag morgon. Förhoppningsvis innebär det bilder och kommentarer återkommande under nästa vecka.

Vi önskar er alla en glad midsommar!

Diskutera även midsommar på Offtopic.se

  • Medlem
  • 2004-06-25 10:56

Glad midsommar!

/K

Glad midsommar på er allesammans!

  • Medlem
  • Lund
  • 2004-06-25 11:32

Sommarvirus har slagit ut nos och bihålor. stormvindar och slagregn viner utanför huset.
Jag föreslår vi flyttar midsommar till i mitten av juli eller augusti så slipper vi äta sill och dricka nubbe iförda vantar, mössa och täckjacka.
Glad midsommar från Skåne
mvh

Låter trist Miri. Håll dig inomhus och låt akvaviten värma kropp och själ!

Trevlig midsommar på er alla - jag har tagit på mig min mörkblå seglarblazer och har blivit mobbad av hela gänget "Du ser ju fan ut som Stenbäck"

Nu väntar sill-lunch och genomskinliga drycker. Hej!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-06-25 12:09
Ursprungligen av Björnström:

Låter trist Miri. Håll dig inomhus och låt akvaviten värma kropp och själ!

Trevlig midsommar på er alla - jag har tagit på mig min mörkblå seglarblazer och har blivit mobbad av hela gänget "Du ser ju fan ut som Stenbäck"

Nu väntar sill-lunch och genomskinliga drycker. Hej!

Skål Ta mig Fan !

Trevlig midsommar- Regn= mycket syre i luften ,då pallar man mer dricka.. Bara toppen..:)

  • Medlem
  • International user
  • 2004-06-25 17:00
Ursprungligen av Björnström:

Låter trist Miri. Håll dig inomhus och låt akvaviten värma kropp och själ!

Trevlig midsommar på er alla - jag har tagit på mig min mörkblå seglarblazer och har blivit mobbad av hela gänget "Du ser ju fan ut som Stenbäck"

Nu väntar sill-lunch och genomskinliga drycker. Hej!

Helt ok med Stenbäckstuket - stå på dig! - ja bara du inte klär dig som Christina då:-)))))

Här är det vit skjorta.... o en massa folk i hemmet,, nubben på G... natten blir lååångggg.....

Ursprungligen av Björnström:

- jag har tagit på mig min mörkblå seglarblazer och har blivit mobbad av hela gänget "Du ser ju fan ut som Stenbäck"

Vill bara förtydliga.......Stenbäck, det är jag. Har absolut ingen seglarblazer.
Den släkten du syftar på stavar fel = Stenbeck.

Hoppas ni alla haft en skön midsommar trots vädret och att alla
har vätskebalansen i ordning.

Pirre, är det du?

  • Medlem
  • 2004-06-25 12:19

Glad midsommar alla 99mac:are! Tack för ett av sveriges bästa forum!

Glöm inte att plocka!
(eller printa och lägg under kudden... inte så knöligt:D

Glad midsommar!

Ursprungligen av Jon Adolfsson:

Pirre, är det du?

Nej! Jag har precis loggat in nu.

Har du träffat Joe West ??

Eller Joseph Westerfield som han egentligen heter.

Han servar spelmaskiner. Har en firma som sköter spelmaskiner i Las Vegas.

Bodde i Sverige 70-80 tal. Var trubadur och diversearbetare då.

Hans föräldrar i USA hade en massa kända hästar.

  • Oregistrerad
  • 2004-06-25 13:23

Ja, glad midsommar på er! Här i Hjärup (Skåne) kan man tro att hösten har kommit. Ösregn sedan två dygn och nu idag introducerades även rejält med blåst på gränsen till storm. Ja, vad ska man säga? Skål? Jo, det blir nog firande alltid men kanske inte med samma intensitet om man så säger.

Men för min del känns det kanonbra ändå eftersom jag i förrgår fick reda på att jag fick jobbet jag ville ha! Toppen! Jag blir Change Manager på AP Möller/Maersk (www.maersk.com) inom deras gigantiska SAP Projekt (FACT). Riktigt utmanande och kanske lite klurigt att få ihop pendlandet till Köpenhamn. Jag är väldigt nöjd!

Men, den här tråden ska ju handla om midsommar så nog om det! Återigen Glad "99mac" Midsommar på er alla!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-06-25 13:24

Vet fortfarande inte vart jag ska vara. Ska jag vara orolig?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-06-25 13:27

Glad midsommar alla 99mac:are!

Jag vill tacka för alla tips och hjälp !

  • Oregistrerad
  • 2004-06-25 16:21

Jag vill önska Spelteamet en extremt glad midsommar för deras superba jobb! Keep up the good work

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2004-06-25 16:33
Ursprungligen av Pallish:

Jag vill önska Spelteamet en extremt glad midsommar för deras superba jobb! Keep up the good work

Kan bara instämma ^^

1
Bevaka tråden