Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTMS Europe!

Tråden skapades och har fått 94 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-06-16 11:57
Ursprungligen av Kimpa:

Fråga till Syrsa:
Skulle det vara möjligt för Dig att sälja sk "Gift certificates" till Dina svenska kompisar? Eller funkar inte ens dessa i Sverige, trots att de är köpta med ett US-Visakort?

Det funkar, har själv gjort så. Minns inte vad han heter här på 99mac, killen som fixade det åt mig. Sök på "gift certificates" på forumet, så hittar du säkert den tråden! Om inte Syrsa kan fixa det alltså.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-06-17 09:50

Itunes music store europa er nå lagt ut i Quicktimestream http://www.apple.com/quicktime/qtv/musicevent04/

Som synes har jag raderat en hel del inlägg här som var av rent politisk karaktär. 99mac är ett macforum där vi inte diskuterar politik.

Trevlig söndag på er alla!
/M

Ursprungligen av Martin Belak:

Som synes har jag raderat en hel del inlägg här som var av rent politisk karaktär. 99mac är ett macforum där vi inte diskuterar politik.

Trevlig söndag på er alla!
/M

Vore ju seriöst om du var konsekvent.........

Ursprungligen av Errol Garner:

Vore ju seriöst om du var konsekvent.........

Det försökte jag verkligen vara. Låt oss släppa detta i denna diskussionstråd nu. Övriga synpunkter på borttagadet av politiska inlägg kan mailas till info@99mac.com.

/M

Bevaka tråden