Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

P900-anteckningar heter .jot! Vilket program läser detta?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-05-25 16:07

Hej

Jag jobbar MYCKET med anteckningsfunktionen i P900:an. När man skickar dessa till datorn heter de *.jot. Ett problem är att jag inte finner något program som läser dessa på ett OK sätt. Är det någon som har ett tips om hur man kommer åt dem? Finns det något via SonyEricsson eller 3:e-hand?

Ursprungligen av macnuz:

Hej

Jag jobbar MYCKET med anteckningsfunktionen i P900:an. När man skickar dessa till datorn heter de *.jot. Ett problem är att jag inte finner något program som läser dessa på ett OK sätt. Är det någon som har ett tips om hur man kommer åt dem? Finns det något via SonyEricsson eller 3:e-hand?

Har du provat skicka filen till "Mac" ... dem hamnar i mappen "dokument". Dra filen till "text editorn" och öppna dem. Tror inte att "Mac word" klarar av dem

  • Oregistrerad
  • 2004-05-30 00:25
Ursprungligen av inferno:

Har du provat skicka filen till "Mac" ... dem hamnar i mappen "dokument". Dra filen till "text editorn" och öppna dem. Tror inte att "Mac word" klarar av dem

Jo, det funkar om man sparar text och blid var för sig. Men om man väljer att skicka som "Hela anteckningen", alltså både blid och text tillsammans så blir det som bliden visar...

(hoppas den kommer med)

synka P900 med Isync

Är det någon som kan hjälpa mig??? Jag har just köpt en P900 och försöker synca den med m in G4 Isync 1.4.
Datorn parkopplar utan problem och telefonen syncar bra med en p800 och filer går att flytta över men när jag ska synca i Isync så går det inte...
Isync visar bara en p800 icon och när vi dubbelklickar på på den och försöker synca så går det inte.
Jag har ringt macoteket och telefonaffären och Eriksson och ingen kan hjälpa till ... Vad gör man?

Syncar du via BT eller via dockan?
Om du synkar via dockan så tror jag det
innebär (har inneburit i alla fall) problem.
BT-synkning skall dock fungera bra.

Här är en äldre tråd som behandlar detta.

http://99mac.se/forum/showthread.php?t=37496&highlight=p900

// Danne

EDIT: La till länk till tråd

synca p900

Ursprungligen av Stenbäck:

Syncar du via BT eller via dockan?
Om du synkar via dockan så tror jag det
innebär (har inneburit i alla fall) problem.
BT-synkning skall dock fungera bra.

Här är en äldre tråd som behandlar detta.

http://99mac.se/forum/showthread.php?t=37496&highlight=p900

// Danne

EDIT: La till länk till tråd

Jag synkar med BT... ska kolla med länken du skickade . tack!

1
Bevaka tråden