Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inte riktigt den effektivaste lösningen

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-06-03 14:00

Hej,

läser 99mac dagligen men irriterar mig på en sak; det första man ser när man kommer in på 99mac, och varje nytt fönster därefer, är en bild på några människor som sitter och pratar eller sitter och jobbar eller vad dom nu gör. Och den bilden tar upp en stor del av fönstret vilket gör att man måste börja skrolla det första man gör för att nå den informationen man är ute efter. Och då menar jag altså inte att titta på de här slumpmäsigt valda bilderna på Apple- och 99mac-folk. Varför har man valt att göra så? Är bilderna (eller människorna på dom) så bra eller viktiga att det måste vara det första och största man ser på sidan?
De här bilderna har möjligtvis relevans i de sammanhang de togs, men knappast så här månader efteråt?

Mvh

Mala

Jag förstår inte riktigt vad du menar, men om du menar att det är de slumpmässiga bilderna som du inte vill se, är det ju bara att klicka på den lilla minusknappen där.

/Kristofer

Bilderna är en del av designen - utan bilder blir sidorna bara grå och fyllda av text.

Gillar man inte bilderna kan man klicka på minustecknet, enkelt fixat.

Vi kommer fylla på med fler bilder i takt med att vi göra nya bildreportage (finns fler trådar om det)

  • Oregistrerad
  • 2004-06-03 14:42

Det kanske bara är jag som missat det, men jag visste faktiskt inte att man kunde välja att inte se bilderna. Sparas det valet då till nästa gång man besöker just den sidan?

/Mala

Det sparas.

1
Bevaka tråden