Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

batteriproblem

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-06-01 10:43

hejsan, min pb 12" har sedan jag installerat 10.3.4 börjat få batteriproblem, den visar "no batteries avaible" uppe i menyraden där det vanligtvis står hur mycket batteritid jag har kvar.

Första gången det dök upop blev jag förvånad och trodde det bara var ett optiskt fel och drog ur strömsladden, men då dog datorn.

Är det någon som råkat ut för samma sak? Kan det vara ett mjukvarufel eller är det batteriet som jävlas?

  • Oregistrerad
  • 2004-06-01 11:10
Ursprungligen av adji:

hejsan, min pb 12" har sedan jag installerat 10.3.4 börjat få batteriproblem, den visar "no batteries avaible" uppe i menyraden där det vanligtvis står hur mycket batteritid jag har kvar.

Första gången det dök upop blev jag förvånad och trodde det bara var ett optiskt fel och drog ur strömsladden, men då dog datorn.

Är det någon som råkat ut för samma sak? Kan det vara ett mjukvarufel eller är det batteriet som jävlas?

Jag har exakt samma problem med min alub 15". Har beställt ett nytt batteri skall se om detta hjälper..

1
Bevaka tråden