Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tre försämrar sina abonnemangsvillkor

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-05-28 15:45

Enligt Mobil kommer Tre att försämra villkoren för nya abonnenter fr.o.m. måndag. 24 mån gratis inom Tre blir 12 mån. Om man tecknar Fri60 kommer man att få inte längre att få en gratis lur. Dessutom kommer de inte längre att erbjuda halverad månadsavgift under de första 6 månaderna, detta förkortas till 4 månader.

Läge att teckna nu alltså.

Synd bara att de inte släppt någon vettig lur ännu.

Tror på ryktet om att NEC har fått stå för stora delar av fiolerna pga brist på leveranser i början och att den dealen är över. Sen så anpassar de kundtillströmningen med, de kan ju idag inte klara av antalet nya kunder, samma sak då Comviq tog fart för några år sedan.

Kommer säkert kampanjer i höst då Tele2 Comviq och Vodafone är med på arenan.

Ursprungligen av henrrrik:

Enligt Mobil kommer Tre att försämra villkoren för nya abonnenter fr.o.m. måndag. 24 mån gratis inom Tre blir 12 mån. Om man tecknar Fri60 kommer man att få inte längre att få en gratis lur. Dessutom kommer de inte längre att erbjuda halverad månadsavgift under de första 6 månaderna, detta förkortas till 4 månader.

Läge att teckna nu alltså.

Jag tycker att man få vänta till hösten, då fler giganter slås om kakan (oss nykomlingar på 3 marknaden). dessutom kan jag inte tänka mig en annan 3nalle än Z1010... och det är bara Telia som har den...

  • Oregistrerad
  • 2004-05-29 12:28

Tänk på att Ericsson släpper sin 3-lur snart också, och den är otroligt liten och läcker (har fingrat lite på den och testat videkonferens med den).

Ursprungligen av Patrick Lindgren:

Tänk på att Ericsson släpper sin 3-lur snart också, och den är otroligt liten och läcker (har fingrat lite på den och testat videkonferens med den).

Var det inte ungefär det som ovanstående talare sa?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-05-30 11:50

Tre har äntligen fått sin första vettiga lur, jag sitter just nu med en z1010 från 3 och den funkar perfa med min mac.

Huh? Kan man få z1010 från tre?! Yippie!
Men det finns ju inte med på hemsidan?

/Kristofer

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2004-05-30 12:05

De släppte ju LG luren häromdan, de nya villkoren börjar gälla från tisdag (1 juni).

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-05-30 13:16

Kristofer G:

Nä de finns inte att köpa ännu...

  • Oregistrerad
  • 2004-06-03 02:15
Ursprungligen av Elias:

Kristofer G:

Nä de finns inte att köpa ännu...

Nu finns den. Dyr, dessvärre

1
Bevaka tråden