Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Diskussioner startade av dig

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-05-23 14:27

När jag trycker på "Diskussioner startade av dig" så visas bara fyra diskussioner, trots att det för några dagar sen visades kanske 20 diskussioner.
När jag trycker på "Dina senaste inlägg" så visas bara 500 inlägg, trots att jag har ca 950 st.

Är det bara jag som tycker att den här begränsingen är dålig? Jag skulle nämligen skriva något nytt i en diskussion som jag startat för ett tag sen, men eftersom den inte fanns med i listan, så är jag nu tvungen att söka efter den.
Jag tror det blev såhär i version 4.2, för jag har alltid kunnat söka efter alla mina inlägg och alla mina diskussioner (genom att gå in i min officiella profil).
Snälla ändra tillbaka detta eller gör det valfritt!

Jaså? Jag får titta på det.

  • Medlem
  • Lund
  • 2004-05-25 14:34

När jag klickar på "Dina senaste inlägg" får jag en helt blank sida.

Försöker man använda sig av "Forum Support" får man det pinsamma meddelandet "ERROR: Invalid License Key (Time Period Expired)". :-/

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-05-25 22:27
Ursprungligen av hugin:

När jag klickar på "Dina senaste inlägg" får jag en helt blank sida.

Ja, det händer så för mig också. Jag har gjort ett bokmärke som pekar på länken "Visa alla Rajjes inlägg", i min officiella profil, som funkar utmärkt (detta gjorde jag innan valet fanns i snabbmenyn, eftersom jag alltid använt funktionen).

  • Medlem
  • Lund
  • 2004-05-28 14:00
Ursprungligen av hugin:

När jag klickar på "Dina senaste inlägg" får jag en helt blank sida.

Försöker man använda sig av "Forum Support" får man det pinsamma meddelandet "ERROR: Invalid License Key (Time Period Expired)". :-/

Båda problemen lösta verkar det som.

  • Oregistrerad
  • 2004-05-25 15:15

Just det där med serienumret finns det en annan tråd om. Leverantören av programvaran hade på något sätt misslyckats med den månatliga distributionen av serienumret.

Ja, dom är sjukt dåliga på att höra av sig också. Vill dom inte sälja liksom?

Om det inte är fixat inom någon dag måste vi försöka flytta all information till ett annat system. Synd, för det fungerade väldigt bra så länge det var uppe.

Fixat

http://www.mantaray.se/support/

(tänk vad lite hot kan göra susen ibland)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-12 18:43

Jaa, då väcker jag denna tråd igen, för att berätta att problemet fortfarande är kvar. Man kan alltså fortfarande bara se de 500 senaste inläggen i "Dina senaste inlägg" och bara typ den senaste månadens diskussioner i "Diskussioner startade av dig".

Skulle vara väldigt bra om man kunde, som förut, söka på ALLA inlägg/diskussioner som man har gjort.

Jag får bara upp "Ledsen - inga träffar. Försök igen med andra villkor."

J.

1
Bevaka tråden