Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hämta filer från P900

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Något fel gör jag nog.
Jag använder funktionen "Bläddra på enhet" för att hämta bilder från telefonen till min G4 men jag får inte upp några mappar. Vad gör jag för fel. Skall det inte gå att föra över med Bluetooth?

/TM

Ursprungligen av Treasuremine:

Något fel gör jag nog.
Jag använder funktionen "Bläddra på enhet" för att hämta bilder från telefonen till min G4 men jag får inte upp några mappar. Vad gör jag för fel. Skall det inte gå att föra över med Bluetooth?

/TM

Det är lite tokigt med P900 och bläddra på enhet....

Men om du gör tvärtom, skickar över filen FRÅN P900 till datorn
via bluetooth så fungerar det.

  • Oregistrerad
  • 2004-05-25 21:28

Tyvärr så funkar detta bara med en PC.

Så synd. Nåväl, då blir frågan, finns det något sätt att skicka mer än en bild i taget? Jag kan markera en bild och skicka och sedan får jag markera nästa, osv...

/TM

Hejsan, du kan skicka filer och bilder från P900 till Mac. jag har en iBook 800MHz och det går! Inte genom blädra....

men när du är inne i bilder klicka på bilden sedan går du upp i menyn och klickar på skicka som... I nedre delen av skärmen få du upp en ruta med fler val (pilen till höger om rutan). Bilden hamnar i rätt mapp i din PB. Du få svara på frågan om du vill ta emot bilden!

Hoppas att det hjälpte! (Funkar det inte.. gör en parkoppling.. sedan försök igen)

mvh

Daniel

1
Bevaka tråden