Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varför är strängen stängd?

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min sträng om Battlefield nedan är stängd för vidare diskussion.
Varför då?
För att den råkade hamna i fel forum eller?

För att det du skrev redan har varit en nyhet på förstasidan 2004-03-25, läs johan dansks inlägg i din tråd.

Så om ett diskussionsämne varit skrivit här tidigare så går det aldrig att ta upp det igen?
Är det så det ska tolkas?

  • Oregistrerad
  • 2004-05-11 01:57
Ursprungligen av sventa46:

Så om ett diskussionsämne varit skrivit här tidigare så går det aldrig att ta upp det igen?
Är det så det ska tolkas?

Vill du diskutera igen..så är det bara att lägga in ett nyttmeddelande i den gammla tråden så kommer tråden att skjutas upp..

Ursprungligen av jockeleu:

Vill du diskutera igen..så är det bara att lägga in ett nyttmeddelande i den gammla tråden så kommer tråden att skjutas upp..

Och hur ska han kunna göra det när någon anonym moderator stängde den för nya inlägg?

  • Oregistrerad
  • 2004-05-11 02:20
Ursprungligen av Niklas Brunberg:

Och hur ska han kunna göra det när någon anonym moderator stängde den för nya inlägg?

Den gamla, dvs orginella..den som fanns uppe som nyhet nån månad sen..

Ursprungligen av jockeleu:

Den gamla, dvs orginella..den som fanns uppe som nyhet nån månad sen..

Det förändrar inget, eftersom nyhetsartikeln länkar ju bara till forumet, inte en enskild tråd. Inte underligt att sventa46 gjorde en tråd om det när det inte fanns någon från början.

Näe, inte alls, det var faktiskt rätt korkat av moderatorn iom att nyhetsartikeln inte hade någon forumtråd bunden till sig.

mmm, åtmindstonde borde den vara stängd med en förklaring om varför, bara i allmänt upplysnings syfte...

OT: jag tror att 'tråd' är en bättre översättning på 'thread'

Flyttar jag den här tråden till Feedback.

/c

Den gamla Battlefield-tråden som fortfarande är aktiv kan hittas här.

Jag tycker det faller på sin egen orimlighet ,man kan ju inte läsa allt här som publiceras.
Det här var mycket märkligt!
Och hur lyckas moderatorn hålla koll på vad som tidigare skrivits osv.
Nä fram för en fri debatt istället!

Ursprungligen av sventa46:

Jag tycker det faller på sin egen orimlighet ,man kan ju inte läsa allt här som publiceras.

Näe, men man kan söka. Moderatorernas jobb ska vara att försöka förhindra att samma ämne diskuteras i flera trådar samtidigt eftersom det bara skapar förvirring och försvårar för den som vill följa diskussionen. Men i just ditt fall verkar det ha blivit fel, tyvärr. Dock är principen att man inte ska starta en ny tråd om det finns en någorlunda ny sådan i precis samma ämne är en bra princip.

(Thread, tråd, diskussion känner man ju till, men sträng? Det var en ny variant... )

Det blir inte alltid rätt med all moderering, och alla kan inte alltid vara nöjda. Vi uppskattar kritiken dock.

1
Bevaka tråden