Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nån som vill hämta 10.3.3?....

Tråden skapades och har fått 70 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-03-16 20:51

Tyvärr funkar inte henet.se med safari - har inte gjort detta sen senaste safari/java uppdateringen :-/

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-03-17 10:22
Ursprungligen av eric:

Tyvärr funkar inte henet.se med safari - har inte gjort detta sen senaste safari/java uppdateringen :-/

Tyvärr verkar henet.se inte funka överhuvud taget!

Thomas

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-03-17 22:04
Ursprungligen av thomas:

Tyvärr verkar henet.se inte funka överhuvud taget!

Thomas

Typo www.hemnet.se - site för sådana som jag som söker nytt hem/kontor
Finns det nåt sätt att få denna site att funka med Safari? MMassa java strul sedan jag uppdaterade
java via software update för ett tag sedan (22:03 up 39 days, 21:21, 13 users, load averages: 0.71 0.42 0.36)

Har installerat på en powerbook titanium nu. Inga problem, förutom att firewire-hårddisken tappade sin ikon.

  • Medlem
  • 2004-03-17 17:03

Jag kan rapportera att Finder fortfarande låser sig så till den milda grad att hård omstart är enda lösningen, så fort den tappar en smb-anslutning. Skärpning! Jag förstår inte hur de kan misslyckas med att reparera det här. Inget annat operativsystem är så här dåligt.

Ursprungligen av stfm:

Inget annat operativsystem är så här dåligt.

kom igen...

Jag kan inte ladda hem 10.3.3 via programuppdateringen. Alla andra uppdateringar fungerar bra med just 10.3.3 (kombinerad uppdatering) får jag inte hem.

Någon annan som har problem?

/c

Ursprungligen av Christian Åhs:

Jag kan inte ladda hem 10.3.3 via programuppdateringen. Alla andra uppdateringar fungerar bra med just 10.3.3 (kombinerad uppdatering) får jag inte hem.

Pling. Ingen som råkat ut för detta? Kan ni ladda ner på länken?
http://www.apple.com/downloads/macosx/apple/macosxcombinedupdate.html

Ursprungligen av Christian Åhs:

Pling. Ingen som råkat ut för detta? Kan ni ladda ner på länken?
http://www.apple.com/downloads/macosx/apple/macosxcombinedupdate.html

Funkar bra här. Om du fortfarande behöver den så kan du hitta den här temporärt (färdiguppladdad strax innan kl 18).

Ursprungligen av Christofer:

Funkar bra här. Om du fortfarande behöver den så kan du hitta den här temporärt (färdiguppladdad strax innan kl 18).

Merci, ska plocka den efter en kopp kaffe.

/c

  • Medlem
  • London
  • 2004-04-15 12:30

Tidigare kunde man bara bränna DVD-R, nu kan man bränna båda sorterna...

Bevaka tråden