Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Browsa T630, mounta på nått sätt?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

har en BT-adapter på datorn, och BlueTooth påslaget. På så sätt kan jag browsa telefonens 3 "delade" mappar.
Men jag skulle vilja browsa bland annat spel-mappen också. Plus att det skulle vara roligt att kunna få mig in så jag kan ändra ikonerna för bland annat SMS. Finns det något sätt? Till exempel att man skulle kunna montera telefonen som en enhet på något sätt, så man kan via terminalen ta sig in... det är ju trots allt ett Symbian OS... borde inte vara omöjligt...

Förslag någon?

Vill du bara surfa den, parkoppla och sedan väljer du "Browse..." under Blåtandsmenyn.

Jo, men då kommer jag bara åt de tre mapparna jag pratade om tidigare. Jag vill komma åt den mer "djupt".

Jag tror inte du kan komma åt spel-mappen av samma skäl som gör att du inte kan skicka ett spel till en annan mobil (teman, bilder och ljud går ju utmärkt att skicka via BT - men inte spel och program). Vilket skälet är kan du nog räkna ut...

Ursprungligen av Adrian B:

Jag tror inte du kan komma åt spel-mappen av samma skäl som gör att du inte kan skicka ett spel till en annan mobil (teman, bilder och ljud går ju utmärkt att skicka via BT - men inte spel och program). Vilket skälet är kan du nog räkna ut...

Förstår skälet helt klart, men det har inte stoppat uppfinningsrika användare tidigare, det var det jag menade.

Ah. Well, jag har inte sett något om att det är någon som lyckats med det ännu. Men jag håller ögonen öppna förstås...

Kanon, visste jag kunde lita på dig

1
Bevaka tråden