Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bildreportage: InLife fyller 1år

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple Pro Store InLife firade ettårsjubileum ikväll med champagne och utlottning av iBook bland 150 föranmälda gäster. 99mac fanns på plats som vanligt.

I mars 2003 var 99mac först att visa smygtagna bilder på landets första Applebutik - det som senare blev Apple Pro Store InLife. Idag firade man ett år på Sveavägen och vi tog bilder och talade med personalen om året som gått.

Anders Tegnerud som är inköpschef berättade att man lyckas nå försäljningsmålen som bestämdes redan innan premiären: "Det var inte många som trodde på Macbutik när vi öppnade men vi gör faktiskt vinst redan efter ett år."

På frågan om vad som skiljer dagens försäljningsprofil mot tiden på Apple Center Core där många i personalen jobbade tidigare säger Anders: "Vi säljer betydligt mer Mactillbehör idag - iPod har också genererat rejält med försäljning med alla tillbehör som lanserats. Vi trodde att butiken skulle locka främst privatpersoner men det är faktiskt väldigt mycket småföretagare som tittar in för att känna och klämma på produkterna i butiken och för att tala med säljare om olika lösningar."

Dan Rubach berättar att "jag blev faktiskt lite orolig när jag läste om att PC SuperStore skulle öppna vägg-i-vägg men ganska snabbt upptäckte vi att det faktiskt bara gav oss mer affärer".

Titta på bildreportaget ifrån InLife ikväll:
Bildreportage ifrån InLife 1år ikväll

99mac smygtittar på InLife

  • Oregistrerad
  • 2004-04-29 21:38

Gott

Kan ju lugnt säga att de är mycket trevliga och vänliga på iLife…

Jag bjussar på ett par till bilder från ovan nämnda fest.

Mer bilder från Inlife's 1-års fest!

(lite slarvigt ihopsatt, men jag måste jobba imorgon så jag orkade inte fixa till det snyggare!)

Jo det var trevligt och god mat. Tyvärr lyckades man inte kamma hem nån av vinsterna.

Man tackade dessutom de olika forum som finns t ex MacNytt och mac99.com. Jo, jag uppfattade det som han sa mac99

Ja, den käre Tomas Lundholm råkade tyvärr omnämna denna sida som mac99.com. Men han är trevlig för det.

  • Medlem
  • 2004-04-30 00:17

Alltid trevligt på InLife, särskilt om man vinner
Inte lika trevligt att komma hem till en kinkig dator (pc), men det är ju helg så den får väl vila den också. Har ju några till...

Ser en liten grön kasse i Mats vänstra hand som kommer från min gamla arbetsplats, undrar vart han varit och handlat innan... He he

Ursprungligen av screwpull:

Ser en liten grön kasse i Mats vänstra hand som kommer från min gamla arbetsplats, undrar vart han varit och handlat innan... He he

Det är faktiskt min flaska. Mörk Rom ifrån Jamaica till kvällens "Battlefield Vietnam" äventyr med grabbarna. Hög 70-tals musik, några Fidel Castro romdrinkar och BF är en helt ok metod att fira valborg

Ursprungligen av Björnström:

Det är faktiskt min flaska. Mörk Rom ifrån Jamaica till kvällens "Battlefield Vietnam" äventyr med grabbarna. Hög 70-tals musik, några Fidel Castro romdrinkar och BF är en helt ok metod att fira valborg

Aha.. Låter nice inte alla som gillar/vet vad det är för något.. Många tänker "vita" Baccardi som den enda varianten. Själv ska jag njuta av en riktig sjysst engelsk ale som lagrats/mognad på träkar. Smaskens är det... Ha det trevligt med kombinationen!

1
Bevaka tråden