Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var är bilderna?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I den här artikeln skryter man om att 99mac har bilder från Apple-dagen. Det är ju jättekul att veta, men ordet "bilder" är plural och syftar på flera bilder, men jag kan bara hitta en enda bild. Är jag korkad eller är rubriken lite felsyftande?

Funderade också på den ett tag, men orkade inte fråga

  • Medlem
  • 2004-04-25 20:03

Välment tips. Använd utmärkta sökfunktionen på 99mac Ordet "Appledagen" gav svaret direkt.

Ursprungligen av Kenneth Pilo:

Välment tips. Använd utmärkta sökfunktionen på 99mac Ordet "Appledagen" gav svaret direkt.

Om man nu tycker att det verkligen ska behövas när en rubrik skyltar med ordet "bilder från Apple-dagen" så...

  • Medlem
  • Lund
  • 2004-04-26 10:36
Ursprungligen av Kenneth Pilo:

Välment tips. Använd utmärkta sökfunktionen på 99mac Ordet "Appledagen" gav svaret direkt.

Man ska väl för tusan inte behöva söka för att hitta information som det skrivs om på första sidan?

Du får ursäkta, men det var nog det fånigast jag hört på länge (om det nu inte var en pik till Björnström som var så subtil så att jag missade den).

Ursprungligen av hugin:

Du får ursäkta, men det var nog det fånigast jag hört på länge (om det nu inte var en pik till Björnström som var så subtil så att jag missade den).

Du låter som en gnällspik Om man nu gjort en liten "miss" är det värt att vara så dramatisk över? Skicka ett PM till ansvarig. Vill du fortsätta "munhuggas" går det bra att göra likaledes till mig.

Åhåjaja...gå ut och gör opp som män istället för att snacka en massa...Att så obetydliga bokstäver kan få folk att reagera...;)

Här finns alltså bilderna som efterfrågades. Stänger tråden då den inte leder vidare.

http://www.poller.se/gallery/apple

1
Bevaka tråden