Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tur som tokig :)

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-04-19 16:50

Beställde, som ajg nämnt i en annan tråd, en 800Mhz iBook i helgen. Och så släpper de 1Ghz:arna idag...

MEN!!! De ville ha kopia på kreditkort och körkort för att fortsätta så jag kunde bryta ordern och lägga den med den nya processorn.

Ibland har man tur - 200Mhz utan extra kostnad

/R

Ljungby-Yozzi?

  • Oregistrerad
  • 2004-04-19 17:05
Ursprungligen av Roland:

Ljungby-Yozzi?

Errrr... F.d. Ljungbybo, ja. Men hata mig inte för det!!! Får man undra vem du är?

Kan nämna att det visst var lägre pris, mer cache och 256Mb integrerat minne också! Verkar som om skillnaderna mot PB 12:an just blev mindre.

/R

Jag tror jag läst tidigare att Apple gjort så, det är ju rätt schysst faktiskt.

Som bonus så verkar det ju inte vara Apples vanliga 3 månaders leveranstid på dessa heller, det ska visst finnas tillgängliga redan nu.

  • Oregistrerad
  • 2004-04-19 17:07
Ursprungligen av Adrian B:

Jag tror jag läst tidigare att Apple gjort så, det är ju rätt schysst faktiskt.

Som bonus så verkar det ju inte vara Apples vanliga 3 månaders leveranstid på dessa heller, det ska visst finnas tillgängliga redan nu.

Tillverkning har pågått sedan 10 dagar enligt killen jag pratade med. Räknar med 9-11 dagars leveranstid. Skojade lite och frågade om det var vad de lovade dem som beställde G5:orna i starten, men han garanterade att så inte var fallet

/R

Ljungby bor jag i för tiillfället (pluggar). Grattis! Ska själv köpa mig en iBook 12"

  • Oregistrerad
  • 2004-04-21 08:22

Köpte en iBook 14" 933 Mhz för en månad sedan. Buhu, jag missade 77 miljoner cykler...

Ursprungligen av fraggelpjott:

Köpte en iBook 14" 933 Mhz för en månad sedan. Buhu, jag missade 77 miljoner cykler...

Sitter i samma båt... Men är förbannat nöjd ändå - umgås bara med pc-folk och de blir smått gröna när de ser min iBook. Den är helt underbar...

  • Oregistrerad
  • 2004-04-21 11:03
Ursprungligen av sugplopp:

Sitter i samma båt... Men är förbannat nöjd ändå - umgås bara med pc-folk och de blir smått gröna när de ser min iBook. Den är helt underbar...

Ah, Hr Sugplopp, ni är en man med god macsmak...

  • Medlem
  • 2004-04-22 13:38

hehe, jag hade nastan samma tur, satt o vantade och funderade pa om jag skulle kopa en ibook "12, och vips kom en ny modell, so jag bestallde idag

Själv så beställde jag min i<book 12" i tisdags...

1
Bevaka tråden