Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Applekompatibel adressbok till Palm?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-04-21 14:09

Nån som vet en ersättare för Palms inbyggda adressbok som man kan övertyga om att hantera Apples extra info från Adressboken? T ex så finns det (på macen) fält för flera olika adresser, namn på folks barn, obegränsat (?) med epostadresser etc. Den här infon syns inte på Palmen när jag iSyncar.

En Palmadressbok där man fritt kan konfigurera hur den ska visa inkommande vCard-data vore det optimala (man kan ju alltid önska...).

  • Oregistrerad
  • 2004-04-21 14:53

Det är kanske inte så mycket en adressbok på Palmen (min T3a har det mesta av det där) utan vad iSync klarar av att föra över.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-04-22 10:13

Menar du att såna fält som jag nämnde finns i adressboken på din T3a men att de inte kan synkas med iSync?

  • Oregistrerad
  • 2004-04-22 11:36

Nu använder jag inte iSync eller Addressboken men det finns i alla fall 3 adresser, 9 custom, födelsedag, 7 fält för email och telefon etc, och två för IM ... sedan vet jag inte om jag har missat nåt. Och vad jag vet så är det bara Palm Desktop som hanterar dessa fält (jag använder inte den heller så jag är inte säker).

1
Bevaka tråden