Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bredbandsbolaget ånyo

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Danderyd
  • 2004-04-22 01:22

Även jag har relativt nyligen fått erbjudande om att byta till BBB. Detta är aktuellt eftersom min bostadsrättsförernings förmånliga gruppavtal med Telia snart upphör. Det finns ju nu ett antal trådar om BBB men många handlar om hur bra BBB är vilket ju är positivt. Eftersom jag nu överväger att nappa på erbjudandet, i mitt fall 10 Mbit/s eller möjligen 24 Mbit/s, så undrar jag om ni har några negativa erfarenheter av BBB. Jag undrar också hur lång tid ni fick vänta innan BBB kopplade in abonnemanget; jag vill ju inte gärna ha något glapp mellan avslutandet av mitt Teliaabonnemang och inkopplandet av BBB:s dito.

Med vänlig undran!

Jag har BBB, och när jag flyttade in så ringde jag helt enkelt tll BBB och sa att jag ville ha ett abbonemang tlll mitt uttag i lägenheten. De gav mig en kod över telefonen som jag knappade in på deras hemsida (den enda sida som man kommer till om man inte har aktiverat sitt abbonemang). Då kunde jag surfa direkt, så rent tidsmässigt tog det mig 15 minuter att bli uppkopplad från att jag ringde. Sedan dess har jag bara haft ett enda driftstopp på min uppkoppling och det var när hela stadsdelen drabbades av ett strömavbrott. Annars har BBB fungerat sjukt bra, aldrig något tjafs med hastigheter eller annat. Så enlgt mig är BBB det bästa man kan ha.

Så, jag har inget negativt att säga alls om BBB.

1
Bevaka tråden