Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

lam webskaparfråga fråga

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-04-15 18:16

Gjorde en sida m.h.a blogger.com och avantblog endast till för att använda palmen att lägga upp alla meningslösheter jag skriver under dagen automatiskt.
Sidan blev ju snygg och så
men jag skulle vilja slänga upp ett litet räkneverk och jag behöver inte statestiken i alla räkneverk jag hittar på nätet. Jag kommer ihåg att jag la upp ett räkneverk som jag vill ha nu i den sista sidan jag skrev (för ca 3 år sedan), vet ngn vad jag snackar om? Finns det ngt räkneverk som bara räknar och inget mer?

splendid and all that... cheerio and chop chop

som räknar vad?

  • Oregistrerad
  • 2004-04-15 18:21

besökare kanske... eller får? jag tror besökare skulle vara bäst.

Jag har en gratis räknare (kolla uppe till höger) på min hemsida, det finns även helt osynliga och ett par enkla räknare hos http://www.counter.impressur.com/ . Det finns också ett par riktigt fula, och jag har inte testat den tillräckligt länge för att veta om dom nollställer den efter ett tag och så. Men den ger all info jag vill veta: andelen mac och antal besökare och laddas snabbt.

  • Oregistrerad
  • 2004-04-15 21:11

låter perfekt... gillar att den inte behövs synas alls på sidan.

btw. Nick Cave? Very nice!

  • Oregistrerad
  • 2004-04-20 23:55

måste ju fråga om det är ngn som tittat på sidan och vad ni gillar hur jag skriver m.m.
jag tar negativa kommentarer ovanligt bra

Ursprungligen av Jonny Larsen:

låter perfekt... gillar att den inte behövs synas alls på sidan.

btw. Nick Cave? Very nice!

Visst är de!

Ursprungligen av Jonny Larsen:

måste ju fråga om det är ngn som tittat på sidan och vad ni gillar hur jag skriver m.m.
jag tar negativa kommentarer ovanligt bra

Imponerad av vad mycket du skriver! Länk till poetry.com? Nu minns jag faktiskt att jag skickat in grejer dit för ett par år sedan.

  • Oregistrerad
  • 2004-04-22 03:59

Nick Caves texter fick mig att börja skriva... killen är den ultimata poeten. Murder ballads utgivning timade mitt första riktiga kärleksuppbrott otroligt läskigt exakt.

Skriva är mitt liv, och om folk läser så känns livet lite mer levande.
Man kanske inte borde skryta men man har ju varit med i ett antal antologier från poetry.com... lite synd att det kostar så mycket att beställa böckerna därifrån.

tack för att du tittade in sidan btw.

1
Bevaka tråden